تغییر چهره خواننده معروف پس از بارداری
کد خبر: ۱۳۴۱۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 26    -    ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
جسیکا سیمپسون یک ستاره پاپ و بازیگر معروف است. او به تازگی با عکس‌های جدیدش، دوستداران خود را در شوک فرو برد. جسیکا فرزند سوم خود را باردار است.

تغییر چهره خواننده معروف پس از بارداری«اختصاصی تابناک باتو» جسیکا سیمپسون یک ستاره پاپ و بازیگر معروف است. او به تازگی با عکس‌های جدیدش، دوستداران خود را در شوک فرو برد. جسیکا فرزند سوم خود را باردار است. جسیکا که به زیبایی و جذایتش شناخته می‌شد، دچار اضافه وزن شده و در عکس‌های جدیدی که از او با همسرش اریک در لس آنجلس منتشر شده تغییراتش به وضوح نمایان است.

تغییر چهره خواننده معروف پس از بارداری

جسیکا لباس گشاد مشکی پوشیده تا اضافه وزنش را پنهان کند، اما صورت و گردنش راز او را افشا می‌کنند. سیمپسون یک دختر شش ساله به نام "مکسول" و یک پسر پنج ساله به نام "آکس" دارد، آن‌ها به زودی صاحب یک خواهر جدید خواهند شد.

تغییر چهره خواننده معروف پس از بارداری

 

تغییر چهره خواننده معروف پس از بارداری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زري
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
3
10
از صورت پف كرده اش معلومه كه دختر بارداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
6
10
بااينكه خواننده است ودر غرب هست وبه روز هست بچه سومشو داره ميزاد،قابل توجه دختران اون دسته زنان ايرانى كه باوجودتمول وامكانات يا بچه نميزان يابه تك فرزندى اكتفاميكنن
پاسخ ها
احمد عزیزی
| |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
شما اول شرایط اجتماعی و امنیت شغلی و روانی اونجارو ببین بعد بیا قیاس کن. ی قطره فلج اطفال رو نمیشه اینجا بش اعتماد کرد چه برسه به سلامت روحی روانی بجه. خله هرکی تو این مملکت بچه بیاره. تو آلمان بچه به دنیا اومده نیومده پرستاره از طرف دولت دم درته!!!! بقیه حکایت رو با همین روحیه داستانپردازی خودت حدس بزن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار