جیب بُری زیر تابوت مرده‌ها
کد خبر: ۱۳۴۱۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

زن و شوهر سارق که در مراسم ترحیم و تشییع جنازه اقدام به جیب‌بُری از افراد حاضر می‌کردند مدعی شدند طعمه‌های خود را از طریق اعلامیه‌های ترحیم شناسایی می‌کردند.

سرهنگ عباس نظری رئیس پلیس آگاهی لرستان در تشریح این خبر گفت: طی دو ماه اخیر پرونده‌های سرقتی که به پلیس آگاهی لرستان می‌رسید نشان می‌داد چند نفری در مراسم مختلف فاتحه خوانی و تشییع جنازه اقدام به سرقت گوشی، پول نقد و جیب‌بری از حاضران در مراسم می‌کنند. بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و روشن شد دو نفر از این سارقین که زن و شوهری ۵۰ ساله بودند اهل یکی از استان‌های همجوار هستند. با تلاش و پیگیری نیرو‌های پلیس آگاهی، محل سکونت این زن و شوهر سارق شناسایی شد و مأموران هر دو را دستگیر کردند. این سارقان تا کنون به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند. یک سارق دیگر نیز در این رابطه دستگیر شد که در مراسم تشییع جنازه از افرادی که زیر تابوت بودند، جیب بری می‌کرد و بیشتر گوشی افراد را می‌ربود. این سارق نیز به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرده است. به عنوان مثال این متهم در یک مورد از جیب مردی هنگام حمل تابوت یک کیف با ۱۵ میلیون تومان پول دزدیده بود.

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: بیشتر سرقت‌ها از مردانی می‌شد که زیر تابوت بوده‌اند، این سارقان از طریق اعلامیه‌های سطح شهر در مراسم مختلف شرکت می‌کردند و پس از سرقت نیز بلافاصله از محل سرقت دور می‌شدند و به استان محل سکونت خود می‌رفتند، که این موضوع کار پلیس را در شناسایی آن‌ها سخت می‌کرد.

روزنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
1
یعنی واقعا" که در نبوغ و خلاقیت در دنیا بی نظیریم.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
الله وکیلی که هنر نزد ایرانیان است و بس
عقل جن بوداده هم قد نمی دیده بره سراغ این کار
اینا عجب جونورایی ان دیگه. آخه تو مراسم دفن؟!
حیف از این استعداد و خلاقیت که به این مسیر رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار