شماره‌گذاری سمند EF۷ تا اطلاع ثانوی متوقف شد
کد خبر: ۱۳۴۱۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 21    -    ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد گفت: ارسال دیرهنگام مدارک، دلیل شماره نشدن سمند یی.اف7 (EF7) دوگانه سوز از سوی راهور ناجاست.

 «وحید مرندی مقدم» در توضیح این مطلب افزود: همه ساله در تاریخ یکم بهمن ماه، پس از بررسی مدارک خودروها، تاییدیه تمدید مجوز استاندارد به راهور ناجا اعلام می شود.

وی یادآورشد: امسال نیز انجام این کار در دستور کار قرار گرفت اما مدارک بعضی خودروها از جمله سمند دوگانه سوز یی.اف 7 (EF7) در موعد مقرر به سازمان ملی استاندارد نرسید؛ بر این اساس در فهرست تمدیدی ها قرار نگرفت و راهور ناجا نیز از شماره گذاری این خودرو جلوگیری کرد.

مرندی مقدم خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر مسئولان شرکت ایران خودرو مدارک مربوط به این خودرو را به سازمان ملی استاندارد ارسال کرده اند که از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

وی بیان داشت: در صورت کامل بودن مدارک، نتیجه بررسی ها در یک هفته اعلام می شود و اگر مشکلی نبود، این خودرو نیز به فهرست تمدیدی استاندارد سایر خودروها اضافه می شود.

 پارسال 25 خودرو غیراستاندارد و بی کیفیت از خط تولید خارج شد و تیرماه امسال نیز هشت خودرو به دلیل رعایت نکردن الزام های معیار مصرف سوخت اجازه شماره گذاری از سوی نیروی انتظامی نیافت. 

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
اگر هم مشکلی بود یه پولی میگیرن و مشکل حل میشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار