مجازات وحشتناک ۱۳ میلیونی برای این پدر و مادرها
کد خبر: ۱۳۴۰۳۳
تاریخ انتشار: 2019 January 21    -    ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

انجمن مدیریت دیستان‌های روزندال اعلام کرده است که پدر و مادر‌هایی که برای بهره بردن از تعطیلات ارزان کودکان خود را به مدرسه نمی‌فرستند با جریمه‌ای سنگین مواجه خواهند شد. انجمن مدیریت دیستان‌های روزندال اعلام کرده است که پدر و مادر‌هایی که برای بهره بردن از تعطیلات ارزان کودکان خود را به مدرسه نمی‌فرستند با جریمه‌ای سنگین مواجه خواهند شد. این انجمن مساله مذکور را طی نامه‌ای به پدر و مادر‌ها اعلام کرده است. این مجازات ۸ برابر مجازات ۱۲۰ پوندی است که هم اکنون برای این کار در نظر گرفته شده است. این مجازات هم چنین از همه مجازات‌های مشابه در مناطق دیگر بیش‌تر است.

در این نامه آمده است که به صورت آزمایشی سیستمی جدید ایجاد می‌شود که مجازات ۱۰۰ پوندی برای کسانی که این کار را انجام می‌دهند اعمال شود.

آن‌ها گفته اند تعطیلات یک شرایط استثنائی برای نیامدن به مدرسه در طول ترم نیست و مقامات محلی کار‌های مختلفی می‌کنند تا از غیبت‌های بدون اجازه جلوگیری کنند. مطابق با آمار سال گذشته تقریبا ۴ میلیون روز مدرسه در سال تحصیلی به خاطر تعطیلات بدون اجازه از دست رفته است. سال ۲۰۱۷ یک پدر علیه حکم ۱۲۰ پوندی اعتراض کرد، اما در نهایت بازنده این نبرد طولانی شد.

دادگاه استدلال کرد که پدر و مادر حق ندارند بدون اجازه معلم بچه خود را به مدرسه نفرستند.

فردا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار