مجروح شدن در زمین فوتبال؛ تیراندازی تکذیب شد
کد خبر: ۱۳۳۸۸۷
تاریخ انتشار: 2019 January 19    -    ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

دیدار تیم‌های شهرداری سقز و طلایی‌پوشان خرم‌آباد در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان نیمه‌تمام باقی مانده است. دیداری که در آن بازیکنان مجروح شدند!

این دیدار ۲۸ دی ماه برگزار شده و چنگیز اسماعیلی، سرمربی طلایی‌پوشان گفته است: " بازی اگر مساوی می‌شد ما در جدول می‌ماندیم. آن‌ها برای ماندن در جدول بازی‌ها باید بازی را می‌بردند. داور یکی از بازیکنان تیم مقابل را اخراج کرد و ما که با یک گل عقب بودیم، برای رسیدن به گل مساوی تلاش می‌کردیم که به یکباره تماشاگران وارد زمین شدند و بازیکنان ما را کتک زدند. یکی از بازیکنان ما را با سنگ زدند و بعد از آن صدایی آمد که به نظر من شلیک تیر هوایی بود."

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که شیرزاد، ناظر بازی، صحبت‌های سرمربی طلایی‌پوشان را رد کرده و گفته است: "تماشاگری که به داخل زمین سنگ پرتاب کرد کار ناشایستی انجام داده و این موضوع را برای فدراسیون فوتبال گزارش کرده‌ام، اما اصلاً این طور نیست که در بازی تیر هوایی شلیک شده باشد. همه بازیکنان تیم میهمان به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند."

مجروح شدن در زمین فوتبال؛ تیراندازی تکذیب شد!

ولی‌الله خسروی، رییس هیأت فوتبال لرستان در خصوص این بازی به ایسنا گفت: در دقیقه ۸۶ و در حالی که تیم میزبان ۱۰ نفره بوده، یکی از بازیکنان تیم طلایی‌پوشان توسط تماشاگری با سنگ زخمی می‌شود که الان در بیمارستان سقز بستری است.

او ادامه داد: پس از آن تماشاگران به داخل زمین آمده و با بازیکنان تیم خرم‌آبادی درگیر شده‌اند اما این که گفته می‌شود چندین نفر از اعضای تیم در بیمارستان بستری هستند، صحت ندارد.

خسروی افزود: اعضای تیم طلایی‌پوشان به خرم‌آباد آمده و فقط سرپرست تیم به عنوان همراه در کنار بازیکن مصدوم در بیمارستان مانده است.

رییس هیأت فوتبال لرستان تأکید کرد: سازمان لیگ باید نظارت بیش‌تری بر ورزشگاه‌ها داشته باشد که اتفاق ناگواری رخ ندهد. ما در خرم‌آباد تمام موارد امنیتی را برای برگزاری دیدارها رعایت می‌کنیم.

هم‌چنین رضا رحمانی، رییس هیات فوتبال استان کردستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سری رقابت‌های فوتبال لیگ نوجوانان کشور، تیم خرم آباد، روز جمعه ۲۹ دی ماه، میهمان هیات فوتبال سقز بود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده بود که این دیدار راس ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز شود.

او با بیان این که تیم خرم آباد با ۱۱ بازیکن در این رقابت حضور پیدا کرده بودند، عنوان کرد: در طول ۸۰ دقیقه بازی، تیم فوتبال سقز با یک گل از تیم میهمان جلو افتاد، که متاسفانه تیم حریف به دلیل این که هیچ‌گونه بازیکن تعویضی نداشت دست به یک کار غیر ورزشی زد.

رییس هیات فوتبال استان کردستان با بیان این که تیم خرم آباد قصد حاشیه سازی در بازی را داشت، گفت: در دقیقه ۸۰ بازی یکی از بازیکنان تیم خرم آباد، در کنار داور دوم خودرا به روی زمین می‌اندازد و فریاد می‌کشد که تیر خورده‌ام و این موضوع دروغین باعث شد کادر فنی خرم آباد جو بازی را تخریب و بازی را ترک کنند.

رحمانی با بیان این که این حاشیه سازی تنها به دلیل این است، که تیم خرم آباد از باخت رهایی پیدا کند، بیان کرد: این مساله، حاشیه‌ای خنده‌دار و دروغین بود و هیچ گونه گزارشی مبنی بر این که این فرد تیر خورده است از واحد درمانی سقز گزارش نشده است.

وی با بیان این که بلافاصله بعد از این ماجرا، تیم در عرض نیم ساعت راهی شهر خود شد، خاطرنشان کرد: اگر بازیکنی تیر خورده است چرا و چگونه در عرض نیم ساعت از بیمارستان ترخیص شده و به سمت شهر خود حرکت کرده‌اند؟

رحمانی گفت: عکس منتشر شده در فضای مجازی مربوط به آسیب دیدگی یکی از بازیکنان است که در یک حادثه فوتبالی اتفاق افتاده و بیشتر از این ماجرا کذب محسوب می‌شود.

رییس هیات فوتبال کردستان یادآور شد: درباره این حاشیه سازی از سوی هیات فوتبال شکایتی تنظیم و تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد شد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار