قتل همسر ۱۰ سال پس از طلاق
کد خبر: ۱۳۳۸۶۸
تاریخ انتشار: 2019 January 19    -    ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

در آخرین روز‌های آبان ماه امسال، مأموران انتظامی کلانتری ۱۰۵ سنایی با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره قتل در خیابان لارستان مطلع شده و به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی‌های انجام شده، دختر خانواده به مأموران انتظامی عنوان داشت که پدرش در یک اختلاف و جر و بحث خانوادگی، مادرش را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و به قتل رسانده است.

دختر خانواده که تنها شاهد درگیری و قتل بود، در ادامه تحقیقات به کارآگاهان گفت: ۱۰ سال پیش والدینم از یکدیگر جدا شدند، پدرم یک واحد آپارتمان مسکونی به عنوان مهریه به مادرم داده و بنابر توصیه مشاوره خانواده، پدرم نیز در واحد مسکونی روبه‌روی مادرم ساکن شد و به این ترتیب مدت‌ها در همان محل سکونت داشتند تا اینکه من به موادمخدر اعتیاد پیدا کردم و این مسأله به اختلاف بین پدر و مادرم منجر شد.

وی افزود: در شب حادثه پدر و مادرم به خاطر انتقال من به کمپ ترک اعتیاد با همدیگر بحث کردند که این بحث به مشاجره و ضرب و جرح منجر شد و در نهایت پدر ۵۵ ساله‌ام پس از رفتن به سمت آشپزخانه با استفاده از یک چاقوی بزرگ، به مادر ۴۳ ساله‌ام حمله کرد و مادرم بر اثر ضربات وارده به قتل رسیده و در ادامه پدرم با حبس کردن من در خانه، از محل گریخت.

با توجه به اظهارات دختر خانواده و تنها شاهد قتل، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی ادامه یافت تا اینکه در جریان تحقیقات مشخص شد متهم با تغییر هویت خود و استفاده از نام و هویت جعلی، توسط بستگان و دوستانش در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در فشافویه پنهان شده و زندگی مخفیانه دارد که با هماهنگی توسط مرجع قضایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل اعزام و متهم را دستگیر کردند.

متهم پس از بازداشت به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در تحقیقات گفت: پس از جدایی از همسرم به خاطر تنها دخترمان در واحد‌های آپارتمانی نزدیک به هم در یک ساختمان زندگی می‌کردیم که در شب حادثه به خاطر انتقال دخترمان به کمپ ترک اعتیاد، کارمان به مشاجره کشید؛ در نهایت در یک لحظه عصبانیت با چاقوی آشپزخانه همسرم را به قتل رساندم و پس از ارتکاب جرم از محل گریخته و با کمک بستگان و دوستانم با جعل هویت در فشافویه به صورت پنهانی زندگی می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به جرم خود با صدور قرار قانونی و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار