خرید اسلحه برای شهروندان برزیلی آزاد شد
کد خبر: ۱۳۳۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 16    -    ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

«ژایر بولسونارو» رئیس جمهوری برزیل روز سه‌شنبه فرمانی را امضا کرد که بر اساس آن بطور موقت خرید اسلحه برای شهروندان برزیلی امکان‌ پذیر می‌ شود.

این اولین قدم او در راه عملی کردن یکی از وعده‌های انتخاباتی خود ؛ یعنی لغو مقررات سختگیرانه کشور که عمدتا غیرنظامیان را از حمل سلاح منع می‌ کرد، محسوب می شود.

ژایر بولسونارو افسر پیشین ارتش و نمایندۀ سابق راست افراطی در کنگرۀ برزیل که به «دونالد ترامپ برزیل» معروف است، دارای دیدگاه های جنجال برانگیزی است.

وی طرفدار استفاده از اسلحه، طرفدار مجازات مرگ است و همواره به تحسین دوران دیکتاتوری نظامی در برزیل که در سالهای ۱۹۶۴ تا ۱۹۸۵ میلادی بر این کشور حاکم بود، می‌ پردازد.

به گزارش یورونیوز، در کشور برزیل که تنها در سال ۲۰۱۷ میلادی رکورد ۶۴ هزار قتل را به ثبت رسانده است، وعدۀ آزادی حمل اسلحه طرفداران بسیاری داشت و یکی از دلایل مهم پیروزی بولسونارو به شمار می آید.

یورونیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
به جز آمریکا که دارای قانون مدنی بسایر قوی هست و از افراد ساکن آن سرزمین رویایی قانون به صورت چشم بسته و بدون در نظر گرفتن موقعیت مالی، سیاسی یا اجتماعی حمایت میکند در هیچ کجای دنیا این ظرفیت برای آزاد سازی سلاح وجود ندارد. در آمریکا یک فرد عادی به راحتی میتواند از هر سازمان دولتی یا حتی دولت و شهر شکایت کند و دولت را در دادگاه محکوم نماید در کدام کشور دیگر در این کره خاکی شما چنین سیستم قضایی را میتوانید ببینید.

آمریکا بهترین جای زمین برای زندگی هست و سرزمین فرصت هاست و اگر به دنبال عیاشی نباشید و در زندگی دارای نظم باشید قطعا در این سرزمین موفق خواهید شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار