قوانین سختگیرانه کانادا برای استفاده از پهپاد
کد خبر: ۱۳۳۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 15    -    ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

اداره حمل و نقل کانادا قوانین جدیدی را تصویب کرده که مالکان پهپاد‌هایی که بین ۲۵۰ گرم تا ۲۵ کیلوگرم وزن دارند را مجبور به ثبت تولیداتشان می‌کند.

به گزارش ریپل، اداره حمل و نقل کانادا قوانین جدیدی را تصویب کرده که مالکان پهپاد‌هایی که بین ۲۵۰ گرم تا ۲۵ کیلوگرم وزن دارند را مجبور به ثبت تولیداتشان می‌کند.

در بخش دیگری از این قوانین تصریح شده که افرادی که پهپاد‌های مذکور را هدایت می‌کنند باید حداقل ۱۴ سال سن داشته باشند و یا شهروند کانادا یا ساکن دائم این کشور باشند.

نکته دیگر اینکه مالکان پهپاد‌ها باید برای هدایت آن‌ها گواهینامه و مجوزی خاص دریافت کنند که مستلزم شرکت در یک امتحان آنلاین است. سوالات این امتحان در مورد نحوه هدایت پهپادهاست.

علاوه بر این پهپاد‌ها حق ندارند در ارتفاعی بیش از ۴۰۰ پا یا ۱۲۰ متر به پرواز درآیند و حتما باید در معرض دید فرد کاربر باشند. همچنین افراد حق ندارند پهپاد خود را در نزدیکی فرودگاه ها، محل وقوع رویداد‌های خاص و سانحه دیده و ... به پرواز درآورند.

قوانین مذکور از اول ژوئن امسال عملیاتی می‌شوند و افراد متخلف تا ۳۰۰۰ دلار جریمه می‌شوند. اگر این تخلفات از سوی صاحبان مشاغل انجام شود رقم جریمه ممکن است به ۱۵ هزار دلار هم برسد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
قوانینشون منطق پشتشه. ضمن این که مثل بعضیا نمیان الکی بزنن کلا تعطیلش کنن و یه صنعت نوپا رو در نطفه خفه کنن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار