تجمع مشتریان عصبانی سایپا مقابل وزارت صنعت +عکس
کد خبر: ۱۳۳۳۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

تعدادی از مشتریان شرکت «سایپا» در اعتراض به محقق نشدن وعده این شرکت، مقابل ساختمان اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خیابان سمیه تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان به مشکلات خود شدند.

این افراد که تعداد آنها کمتر از یکصد نفر بود، به محقق نشدن وعده این خودروساز برای تحویل «سیتروئن C3» و «ساندرو استپ وی» اعتراض داشتند.

تجمع مشتریان عصبانی سایپا مقابل وزارت صنعت

در پلاکاردهایی که آنها در دست گرفته اند، نشان شرکت های «سیتروئن» و «سایپا» چاپ شده و این جمله نوشته شده است که «پیش فروش به ریال، تحویل به دلار».

در ماه های اخیر به دنبال اعمال تحریم ها و همچنین نوسانات نرخ ارز، تولید خودرو کاهش و قیمت انواع خودرو در بازار افزایش یافت که سبب شد خودروسازان نتوانند در تحویل خودروهای پیش فروش شده به تعهدات خود عمل کنند.

در این شرایط خریداران این خودروها نیز ملزم شدند که مابه التفاوت تغییرات نرخ را پرداخت کنند.

خودروی سیتروئن C3 از خودروهای پسابرجامی سایپا بود که با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن در سایپای کاشان در مدار تولید قرار گرفت که با خروج آمریکا از برجام، روند همکاری این دو شرکت متوقف شد.

«ساندرو استپ وی» نیز در مشارکت با دیگر خودروساز فرانسوی یعنی رنو تولید می شد که اکنون سایپا در تامین قطعات آن با مشکل مواجه شده است.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
مشکل تامین قطعات نیست چون شرکت های خودروسازی حداقل 2 سال قطعه در انبار دارند.
جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
مردم واقعاً از اجحافی که در حقشان صورت می گیرد به تنگ آمده اند . این یک موضوع کاملاً ساده است . وقتی کسی می رود و چیزی را می خرد یا پیش خرید می کند به جیبش نگاه می کند بعد اقدام می کند . مثلاً برای یه وسیله سی میلیونی ، بیست میلیون میده و برای ده ملیون بقیش هم کمتر میخوره و کمتر میپوشه و کلاً برنامه ریزی میکنه . وقتی که الان بهش میگن بجای ده میلیون باید بیست یا سی میلیون بدی خوب طرف هنگ میکنه و نداره که بده . تازه اون موقعی خرید رو انجام داده که قیمتش سی میلیون بوده .
به خدا آخرش آه این مردم بدبخت یک بلایی سر این فرغون سازان و همه کسانی که باعث و بانی این اجحاف به مردم هستند خواهد آورد که انتها نداشته باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار