رئیس جمهور وارد گلستان شد
کد خبر: ۱۳۳۳۳۵
تاریخ انتشار: 2019 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران صبح دوشنبه برای سفری دو روزه از طریق فرودگاه کلاله وارد استان گلستان شد.

روحانی در دومین سفر خود به گلستان، ساعت ۹ صبح دوشنبه در استادیوم تختی گنبد کاووس با مردم شرق استان دیدار می‌کند.

رئیس جمهور ساعت ۱۵ در گرگان در نشستی با حضور نخبگان و بزرگان استان گلستان در دانشگاه جامعه المصطفی گرگان شرکت خواهد کرد.

آخرین برنامه روز نخست سفر روحانی به استان گلستان نشست با علما در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان است که ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

رئیس جمهور در نخستین برنامه روز دوم سفر خود به گلستان، صبح سه شنبه بزرگ‌ترین پروژه طرح تحول سلامت در استان را افتتاح می‌کند، این پروژه شامل مرکز تروما و اورژانس ۱۵۲ تختخوابی شهید نبوی (پنجم آذر) گرگان است و سپس اورژانس هوایی گلستان به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

روحانی در ادامه در جلسه شورای اداری گلستان حضور می‌یابد و آخرین برنامه وی ساعت ۱۱ صبح سه شنبه نشست خبری با اصحاب رسانه‌های گروهی و خبرگزاری‌های استان خواهد بود.

در سفر رئیس جمهور به گلستان هفت وزیر و چند مسئول کشوری وی را همراهی می‌کنند که رضا اردکانیان وزیر نیرو در مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گمیشان و بندرترکمن، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور در آزادشهر و رامیان، سید محمود علوی وزیر اطلاعات و رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن در گنبد کاووس، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور در گالیکش، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور در علی آباد کتول، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در گمیشان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گرگان و محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان در رامیان حاضر می‌شوند تا پروژه‌های مختلف را در شهرستان‌های استان افتتاح، کلنگ زنی یا از روند اجرای آن‌ها بازدید کنند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار