جنجال‌های بازیگران درباره احکام اسلامی +عکس
کد خبر: ۱۳۳۳۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

نظرات بازیگران درباره موضوعات مختلف معمولا با بازتاب‌های زیادی همراه است. اما برخی از دیدگاه‌های آن‌ها در خصوص مباحث حساس حواشی بسیاری ایجاد می‌کند؛ مصداق این امر اظهارنظر بازیگران درباره احکام اسلامی است.

جنجال‌های بازیگران درباره احکام اسلامی +عکس

 در این مطلب نظر چهار بازیگر درباره احکام اسلامی که جنجال‌های زیادی به پا کرد، را مرور می‌کنیم. با ما همراه باشید.

جنجال‌های بازیگران درباره احکام اسلامی +عکس


نظر بازیگر «بانوی عمارت» درباره دست دادن زن و مرد

مینا وحید این هفته در مصاحبه‌ای درباره دست دادن زن و مرد بیان کرد: من متاسفم شرایطی در کشور پیش آمده، همین دست دادن‌ها که یک بازیگر به مراسم خارجی می‌رود و دست می‌دهد واقعا الان من با شما (خطاب به مجری) دست بدم در اون لحظه من نمی‌دونم چه اتفاقی می‌اُفتد که اینقدر حساس می‌شود یک ثانیه ست؛ که مجری در پاسخ می‌گوید حرام است دیگر... مینا وحید پاسخ می‌دهد: خانم سیاستمداری گفته بودند: این آزاده شده است و در کشور‌های مسلمان خارجی، دست دادن را آزاد کرده‌اند.

 

جنجال‌های بازیگران درباره احکام اسلامی +عکس


ساره بیات: با «رضا قوچان‌نژاد» احساس محرمیت می‌کنم!

سال گذشته ساره بیات عکسی از خودش و همسر خواهرش رضا قوچان‌نژاد را در حالی که بازیکن تیم ملی دستش را روی شانه این بازیگر گذاشته بود، منتشر کرد. این عکس با واکنش برخی کاربران فضای مجازی رو به رو شد و اغلب نظرات حول این محور بود که شوهرخواهر ایشان به ایشان محرم نیستند. ساره بیات مدتی بعد در اکران فیلم «زرد» درباره عکس جنجالی‌اش این گونه توضیح داد: «گشتم تا ببینم شوهرخواهر شبیه چیه و احساس کردم وقتی خواهرت، پاره تن‌ات را به دست مردی می‌سپاری و می‌گویی مراقب خواهرم باش، حس آن شبیه پدر است. چندی پیش عکسی با او داشتم که دست روی شانه هم گذاشته بودیم و برایم کامنت‌های متعددی آمده بود که می‌گفتند شما نامحرم هستید، می‌خواستم این جا بگویم با رضا، چون شبیه دست‌های پدرم است، احساس محرمیت می‌کنم و امشب هم به خاطر احترام به شما بغل‌اش نمی‌کنم!»

 

جنجال‌های بازیگران درباره احکام اسلامی +عکس

بهاره رهنما: نماز را با همین کاشت ناخن می‌خوانم!

بهاره رهنما درباره نماز خواندنش با کاشت ناخن در کانال تلگرامی‌اش نوشت: این روز‌ها می‌خواهم اعتراف کنم واقعا هر چه دارم از کرم اهل بیت و عشق و دلدادگی به اونهاست نماز هم با همین ناخن کاشت سال‌هاست که میخوانم به یمن ازدواجم تقریبا اول وقت شده.

 

جنجال‌های بازیگران درباره احکام اسلامی +عکس

پریناز ایزدیار سال گذشته با بهانه قرار دادن حوادث زلزله کرمانشاه و همیاری سگ‌ها در یافتن افرادی که زیرآوار مانده‌اند در صفحه خود نوشت: همین دست و پا‌هایی که با سنگ و چوب میزنن... ن. اینقدر توی آوار برای نجات آدم‌ها تلاش کرده زخم شده. به کسی برنخوره، این پست به معنای بی اهمیت بودن انسان‌ها نیست فقط یک یادآوری کوچیکه که یادمون نره سگ‌ها نه تنها نجس نیستن، بلکه خیلی هم خوب و به درد بخورن.

آخرین خبر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
20
18
خوب که چی ؟ الان بری به گاو پرستا تو هند بگی گاونباید بپرستی شما را زنده به گور میکنند
دست از این همه جهالت و تعصب بردارید
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
1
بابا آدم باید ذاتش و فکرش خوب باشه اگه خیلی مقید به اسلام هستید دزدی نکنید که فقر مردم ریشه تمام بدبختی هاست
ایرانی
|
Germany
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
3
1
همه شون درست میگن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
2
با اظهار نظر چند سلبریتی نمیتوان حرام خدا را حلال و حلال آن را حرام کرد. یعنی هیچ جوری نمیشود چنین کرد. بهتر است که ایشان سطح فرهنگی خودشان را بالاتر ببرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
بهتر این است که هنرپیشه ها کار خودشان را انجام دهند. ادعای روشنفکری نفرمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار