توزیع سبد حمایتی کارگران تا ۷۲ ساعت دیگر
کد خبر: ۱۳۳۲۹۰
تاریخ انتشار: 2019 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

 سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد:‌ با مشخص شدن آمار نهایی بیمه‌پردازان کارگری تامین اجتماعی، طی ۷۲ ساعت آینده کمک معیشت مصوب به حساب بیمه‌پردازان تامین اجتماعی واریز خواهد شد.

آنطور که سازمان برنامه و بودجه در رابطه با توزیع سبد حماتی اعلام کرده است، پیرو مصوبه هیات وزیران درخصوص «دستورالعمل بسته کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه»، آمار بیمه‌پردازان سازمان تامین اجتماعی بعد از بررسی‌های متعدد و رفع هم‌پوشانی درخصوص بیمه‌شدگانی که از محل این گروه‌ها و جمعیت‌های هدف کمک معیشت دریافت کردند و همچنین تعیین خانوارهایی با درآمد کمتر از سه میلیون تومان در ماه، مشخص و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد.

در ادامه این توضیح آمده است که پراکندگی کارگاه‌های مختلف که بیمه‌پردازان در آنها اشتغال دارند سبب تطویل بررسی‌های مورد نیاز شده است؛ لذا با تعیین آمار نهایی این افراد، بسته حمایتی معیشتی به این دسته از افراد حداکثر تا ۷۲ ساعت آینده واریز خواهد شد.

گفتنی است؛ بسته حماتی دولت برای اقشار کم درآمد از آبان سال جاری در دو بخش نقدی و غیر نقدی در دستور کار قرار گرفت.

طبق مصوبه دولت، سازمان برنامه و بودجه مجاز شد برای کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشکری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری بگیران صندوق‌های بازنشستگی، لشکری و حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و سایر صندوق‌ها که مجموع پرداختی ماهانه آنها به کمتر از سه میلیون تومان می‌رسد، کمک جبرانی از طریق حساب‌های بانکی مرتبط با حقوق و دستمزد آن‌ها واریز کند.

همچنین برای اقشار کم درآمدی که دولت گفته بود آنها را شناسایی کرده است، بسته حمایت غذایی در نظر گرفته و به تدریج توزیع شده است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار