۴ خودرویی که با کمتر از ۵۰ میلیون می‌توانید بخرید
کد خبر: ۱۳۳۲۸۹
تاریخ انتشار: 2019 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

خرید خودرو دست دوم در بازار فعلی ایران به یکی از دغدغه های مهم مردم تبدیل شده است. بسیاری از افراد بودجه محدودی برای خرید خودرو دارند. همین محدودیت بودجه باعث محدودیت انتخاب های پیش روی افراد می‌شود.

مسلما هر خریداری خواستار این است که در برابر مبلغی که برای خرید ماشین می ‌پردازد، امکانات و کیفیت کافی را نیز دریافت کند. با توجه به اینکه در بازار امروز ایران نوسانات بسیاری وجود دارد، برای انتخاب و خرید ماشین باید بسیار هوشمندانه عمل کرد.

برای بودجه کمتر از 50 میلیون بهتر است به سراغ خرید خودرو دست دوم بروید زیرا در میان این خودروها انتخاب های بهتر و بیشتری موجود است. در همین راستا در ادامه قصد داریم لیستی از خودروهای دست دوم زیر 50 میلیون را برای شما تهیه کنیم.

با بررسی این خودروها انتخاب گزینه مناسب با نیازهای شما راحت تر خواهد شد.

سمند LX

این خودرو جزو سدان های جمع و جور محسوب می‌شود. اولین سری خودرو سمند LX در سال 1383 توسط شرکت ایران خودرو روانه بازار شد. این خودرو در دو مدل 2گانه سوز و بنزینی بفروش رسید. حجم باک آن 66 لیتر است و مصرف ترکیبی آن 8.3 لیتر است.

موتور سمند LX 4 سیلندر بوده و حداکثر توان موتور 100 اسب بخار و بیشینه سرعت آن 185 کیلومتر بر ساعت است. ویژگی های مثبت این ماشین کابین جادار آن است که راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

کیفیت فنی قابل قبول در مدل های 83 تا 88 باعث شده برای خرید خودرو دست دوم به یکی از گزینه های پیش رو تبدیل شود. با کمتر از 50 میلیون تومان مدلهای 95 به پایین این خودرو برای خرید در دسترس است.

رنو تندر90

این خودرو از سال 86 روانه بازار خودرو در ایران شد. مدل های مختلف تندر90 به دلیل نقص هایی که داشت طی سال های گذشته دچار تغییرات زیادی شد. این خودرو هم‌اکنون در بازار ایران نسبت به رقبای خود از دوام بالاتری برخوردار است. موتور این خودرو 4 سیلندر بوده و مصرف ترکیبی آن 6.9 لیتر است.

قدرت موتور تندر 105 اسب بخار و حداکثر سرعت آن 175 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو نیز جزو سدان های کوچک محسوب می‌شود. حجم باک این ماشین 50 لیتر است که با توجه به مصرف پایین بنزین آن به نظر کافی است.

از جمله ویژگی های مثبت این ماشین می‌توان به هزینه پایین نگهداری، کیفیت ساخت بالا، فضای جا دار کابین نسبت به فضای کوچک داخلی و هماهنگی موتور و جعبه دنده اشاره کرد.

این خودرو در بازار خرید و فروش خودرو دست دوم سهم زیادی را به خود اختصاص داده است. با توجه به تحقیقاتی که انجام دادیم، درحال حاضر میتوانید مدل‌های پایینتر از سال 91 این خودرو را با مبلغی مابین 30 تا 45 میلیون خریداری کنید.

پژو 206 تیپ 2

اگر در سایت ها چرخی بزنید متوجه خواهید شد که خرید خودرو دست دوم پژو 206 تیپ 2 در بازار از 20 میلیون آغاز می‌شود. مونتاژ این خودرو از سال 81 در ایران شروع شد و پس از آن به مرور زمان به تکنولوژی هایی مانند ایربگ های جلو و ترمز ABS مجهز شد.

این هاچ بک جمع و جور به دلیل حجم کوچکی که دارد کنترل بسیار راحتی دارد و به یکی از محبوب ترین ماشین های داخل شهری در دهه 80 تبدیل شد. هم‌اکنون در بازار ایران این خودرو در تیپ های 2 و 5 موجود است.

موتور 206، 4 سیلندری و حجم آن 1.4 لیتر می‌باشد. حداکثر سرعت 206 170 کیلومتر و بیشینه قدرت موتور آن 75 اسب بخار می‌باشد. مصرف ترکیبی بنزین در این مدل 6.4 لیتر در صد کیلومتر می‌باشد.

برخی از ویژگی های مثبت پژو 206 عبارت است از ترمز های مطمئن، مصرف سوخت کم، در دسترس بودن قطعات یدکی آن و فرمان نرم تر از مدل 207 آن. این ویژگی ها پژو 206 را برای خرید مناسب جلوه می‌دهد.

رانا LX

در میان سدان‌های متوسط رانا نیز برای خرید خودرو دست دوم گزینه بسیار مناسبی است. این مدل به عنوان یک خودرو ارزان قیمت و اقتصادی در سال 91 به بازار عرضه شد. موتور رانا نیز مانند سایر خودرو های معرفی شده 4 سیلندر و حجم موتور آن 1.6 لیتر می‌باشد.

بیشترین سرعت رانا 189 کیلومتر بر ساعت و بیشترین توان موتور در آن 105 اسب بخار می‌باشد. رانا در هر 100 کیلومتر تنها 6.9 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

از جمله ویژگی های مثبت رانا می‌توان به فضای داخلی راحت آن، ترمز های قدرتمند به کار رفته در آن و نیز فراوانی قطعات یدکی این خودرو در بازار اشاره کرد. اگر برای خرید رانا به سایت ها مراجعه کنید متوجه خواهید شد که با کمتر از 50میلیون تومان این خودرو در مدل های سال 96 و قبلتر از آن در دسترس است.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار