اختلاف دو خواننده مشهور هالیوودی به دلیل حواشی جنجالی
کد خبر: ۱۳۳۱۳۲
تاریخ انتشار: 2019 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
لیدی گاگا قول داد که تمام کار‌های مشترکش با R.Kelly را از سرویس‌های پخش ویدیو حذف کرده و دیگر با او همکاری نخواهد کرد. پست طولانی او در اینستاگرام پس از پخش مستند جدیدی از R.Kelly موج جدیدی از حواشی را ایجاد کرده است.

پشیمان شدن لیدی گاگا از همکاری با خواننده مشهور«اختصاصی تابناک باتو» لیدی گاگا قول داد که تمام کار‌های مشترکش با R.Kelly را از سرویس‌های پخش ویدیو حذف کرده و دیگر با او همکاری نخواهد کرد. پست طولانی او در اینستاگرام پس از پخش مستند جدیدی از R.Kelly موج جدیدی از حواشی را ایجاد کرده است. در این مستند ادعا شده که R. Kelly در چند تعرض جنسی به زنان دست داشته است.

پشیمان شدن لیدی گاگا از همکاری با خواننده مشهور
ام Kelly که خواننده مشهوری بوده و خود نیز تهیه کننده چند آلبوم بوده است، مکرراً این اتهامات از جمله آن‌هایی که در این مستند پخش شده است را رد کرده است.
در این مستند آورده شده که این خواننده برنده جایزه گرمی، در سال ۲۰۰۸ در شیکاگو قصد تهیه تصاویر مستهجن از کودکان داشته است.
اما وکیل وی به روییترز اعلام کرد که چنین اتهاماتی که در مستند «نجات R. Kelly» مطرح شده از اساس بی اعتبار است.
همچنین در این مستند چند زن ادعا کرده اند که Kelly از آن‌ها فیلم تهیه کرده و از نظر ذهنی و فیزیکی آن‌ها را مورد تعرض جنسی قرار داده است.
گاگا هم اعلام کرد که تمام صحبت‌های این زنان را باور کرده و به شدت از این قضیه ناراحت است.
او در پست ایسنتاگرامیش اعلام کرد: من ۱۰۰۰% از این زنان دفاع می‌کنم و به آن‌ها ایمان دارم. به خوبی می‌دانم که آن‌ها چه درد و رنجی را تحمل می‌کنند و قویاً بر این موضوع پافشاری می‌کنم که باید به حرف‌های آن‌ها گوش داده و آن‌ها را جدی گرفت.
گاگا در سال ۲۰۰۳ کاری مشترکی را با عنوان Do What U. Want ارائه کرد که اکنون از انجام چنین کاری پشیمان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار