رفتار وحشتناک معلم با دانش آموز مبتلا به اوتیسم+عکس
کد خبر: ۱۳۳۰۹۱
تاریخ انتشار: 2019 January 12    -    ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

ویدئویی که به تازگی منتشر شده، رفتار وحشتناک یک معلم آمریکایی با یک پسر دانش‌آموز مبتلا به اوتیسم را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که «ترینا آبرامز» در راهروی یک مدرسه ابتدایی در ایالت کنتاکی در حالی که دست این دانش‌آموز را گرفته، او را به دنبال خود روی زمین می‌کشد.

«آنجل نلسون»، مادر این پسر ۹ ساله در تاریخ ۷ ژانویه این ویدئو را در یکی از شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. در این ویدئو که اکنون تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده، معلم این پسر بیمار را در حالی که فریاد می‌کشد، روی زمین می‌کشد. این در حالی است که پس از خارج شدن این معلم و این پسر اوتیسمی از یکی از کلاس‌ها، عده‌ای که در این فیلم صورت آن‌ها کاور و پوشانده شده، نظاره‌گر این صحنه وحشتناک و کشیده شدن این پسر روی زانو و کمرش روی زمین هستند. این اتفاق در یکی از مدارس ابتدایی شهر «وورتلند» در اسالت کنتاکی آمریکا رخ داد.

نلسون با انتشار این ویدئو در صفحه فیسبوک خود در کپشنی نوشت: «من این ویدئو را برای کمک و جلوگیری از حوادث مشابه به اشتراک گذاشتم.»

ظاهراً پس از آنکه این پسر با این شکل به داخل کلاس منتقل می‌شود، معلم او سپس اقدام به پرتاب این دانش‌آموز به سمت یک صندلی در کلاس می‌کند. در ویدئویی دیگری که از دوربین‌های داخل کلاس بعداً تهیه شد، مشاهده می‌شود که این معلم پس از وارد شدن به داخل کلاس، این دانش آموز را به سمت یک صندلی پرتاب می‌کند.

خانم آبرامز در جلسه نخست دادگاه، خود را کاملاً بی‌گناه دانست. او مدعی شد که این دانش‌آموز قصد آسیب رساندن به خودش را داشت و او این پسر را از آسیب رساندن به خودش بازداشت. نلسون اضافه کرد که تلاش او برای جلوگیری این دانش‌آموز از آسیب رساندن به خودش موجب این برخوردش شد.

گفتنی است؛ بنا بر گفته «دیوید بوارمن»، یک عضو ارشد پلیس ایالت کنتاکی، آبرامز اکنون با اتهام درجه چهار که حمله به یک کودک زیر ۱۲ سال است، روبروست.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار