کلینیک زیبایی یک مقام عراقی در مشهد دردسرساز شد+عکس
کد خبر: ۱۳۳۰۸۳
تاریخ انتشار: 2019 January 12    -    ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به دنبال انتشار ویدیوی تبلیغ کلینیک زیبایی ایرانی در شبکه‌های اجتماعی، وزارت خارجه عراق سرکنسول این کشور در مشهد را فرا خواند.

دفتر رسانه‌ای وزارت امور خارجه عراق شامگاه (پنج شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «یاسین شریف انصیف»، سرکنسول این کشور در مشهد در رابطه با یک ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی فرا خوانده شده است. در بیانیه وزارت خارجه عراق آمده است: «محمد علی الحکیم»، وزیر خارجه دستور داد که سرکنسول عراق در مشهد به دلیل ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، به مقر وزارت فرا خوانده شده است.

کلینیک زیبایی یک مقام عراقی در مشهد دردسرساز شد+عکس

 

در همین حال، پایگاه خبری «بغداد الیوم» یک سند را منتشر کرده که متعلق به دوشنبه هفته جاری است و در آن، کنسولگری عراق در مشهد در رابطه با بازدید انصیف از کلینیک زیبایی «نوین ایرانا» در این شهر توضیح داده و تاکید کرده که وی به همراه شماری از کارمندان کنسولگری به کلینیک مذکور به عنوان نخستین مرکز پزشکی و بیمارستان معرفی شده از سوی مقامات بهداشتی ایران، سر زده است.

کنسولگری عراق در مشهد هدف از بازدید سرکنسول از کلینیک زیبایی نوین ایرانا را اطلاع از وضعیت مراکز محل مراجعه شهروندان این کشور به دلیل دریافت شکایت‌های زیادی از سوی مراجعه کنندگان عنوان کرده و خاطر نشان ساخته که در جریان بازدید نیز مدیر این کلینیک ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با کارکنان آن به ویژه در زمینه‌های چشم، مفاصل، زیبایی و دندان، تاکید کرده که برای بیماران عراقی از بدو ورود به ایران تا لحظه بازگشت به کشور خود، تمامی خدمات را فراهم می‌سازد.

شفقنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار