ماجرای ۱۴ سال زندانی شدن بازیگر نقش آتقی +تصاویر
کد خبر: ۱۳۳۰۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 11    -    ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

جواد گلپایگانی بازیگر ۶۷ ساله کشورمان در شهر گلپایگان به دنیا امده است، وی بل بازی در نقش آتقی در سریال آینه عبرت به کارگردانی محسن شاه محمدی در تلویزیون شناخته شد.
باشگاه خبرنگاران جوان: جواد گلپایگانی سال ۱۳۲۹ در گلپایگان تهیه‌کننده و بازیگر اهل ایران است. وی با بازی در نقش آتقی در «سریال آینه عبرت» تبدیل به یکی از معروف‌ترین بازیگران ایرانی شد.از نظر شهرت، اگر چه اکثریت مردم، جواد گلپایگانی را به عنوان بازیگر می‌شناسند، اما او تهیه‌کننده دو فیلم قابل اعتنا و خوش ساخت «شیلات، رضا میرلوحی» و «نقطه ضعف، محمدرضا اعلامی» نیز بوده است.

ماجرای ۱۴ سال زندانی شدن بازیگر نقش آتقی +تصاویر


جواد گلپایگانی که بازیگری در عرصه سینما را با فیلم‌های نقطه ضعف، شیلات، عصیانگران و مزدوران تجربه کرده است و با بازی در نقش آتقی در سریال «آینه عبرت» به کارگردانی محسن شاه محمدی در تلویزیون شناخته شد.

بازیگر نقش آتقی که ۱۴ سال از عمرش را در زندان گذرانده از دلایل زندانی شدنش و مشکلاتی که در این سال‌ها برای خانواده‌اش به وجود آمد، اینگونه گفته است : من به هیچ شخصی بدهکار نبودم اما بدشانسی آوردم و بعد هم زندان رفتم. ماجرا از این قرار است که اواخر دهه ۷۰ تصادف کردم که طی این تصادف یک نفر کشته و دیگری به شدت زخمی شد و چون ماشینی که سوار بودم بیمه نداشت و پولی نداشتم که بیمه را پرداخت کنم به زندان رفتم.

 

ماجرای ۱۴ سال زندانی شدن بازیگر نقش آتقی +تصاویر

جواد گلپایگانی درباره مشکلات مالی آن روزهای خود این چنین توضیح داده است: در همان زمان من یک بنگاه خرید و فروش ماشین داشتم که به صورت نسیه ماشین‌ها را به مردم می‌فروختم درست مثل همین حالا که فروش نسیه ماشین‌ها را لیزینگ می‌گویند و چون نسیه ماشین می‌فروختم دست مردم چک داشتم. وقتی به زندان رفتم نتوانستم تعهداتی که به مردم داشتم ادا کنم بنابراین مجموع بدهی‌هایی که به مردم داشتم به اسم کلاهبرداری همه جا گفته شد در حالی که من کلاهبردار نبودم فقط بدشانسی آوردم.

از آن زمان هم نتوانستم زندگی خوبی داشته باشم و همه زندگی‌ام از هم پاشید مجبور شدم خانه‌ام را بفروشم، اموالم مصادره شد، خانواده‌ام بی‌سر و سامان شدند و فرزندانم ترک تحصیل کردند. البته همسرم در این مدت خیلی زحمت کشید و بچه‌ها را با مشکلات مالی بسیار بزرگ کرد. یکی از دخترانم ازدواج کرده و یک نوه شیرین زبان دارم اما دو فرزند دیگرم با ما زندگی می‌کنند.

جواد گلپایگانی، بازیگر نقش آتقی در سریال آینه عبرت با ریشه‌کن کردن مواد مخدر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد و گفت یکی از برنامه‌هایم از بین بردن مواد مخدر است اما رد صلاحیت شد.

ماجرای ۱۴ سال زندانی شدن بازیگر نقش آتقی +تصاویر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
13
متاسفانه بعضی وقایع بد و ناخواسته مسیر زندگی آدمو و حتی تاریخو عوض میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
14
یادش به خیر درسریال اینه عبرت خوش درخشید.ولی نبایستی یک بازیگر اینقدر بی پناه باشد که مشکلش را نتوانند حل کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
1
14
یعنی این هنرمندا که این قدر ادعاشون میشه نتونستن همکارشون رو از گرفتاری نجات بدن؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
همه هنرمندان فقط در قاب تلویزیون خوب بلند نقش بازی کنند و حرف بزند انهم برای خودنمایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار