ماجرای فوت پرستار جوان لارستانی
کد خبر: ۱۳۲۸۹۱
تاریخ انتشار: 2019 January 09    -    ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

معاون پرستاری وزارت بهداشت، گفت: متاسفانه مرحوم سعید عالیان جان خود را از دست داد که در فضای مجازی برخی شایعات درخصوص مرگ وی مطرح شد، اما باید بگویم که وی، مبتلا به بیماری مادرزادی قلبی آئورت بوده و ۴ سال پیش نیز، جراحی قلب انجام داده بود.

 مریم حضرتی اظهار داشت: مرحوم عالیان پس از پایان شیفت کاری، به منزل مراجعه کرده، اما دچار درد و خونریزی شده است و به سرعت وی را از طریق اورژانس هوایی به شیراز منتقل می‌کنند و تحت عمل جراحی قلب قرار می‌گیرد، اما دچار مرگ مغزی شده و جان خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: باید به خانواده مرحوم عالیان تسلیت گفت، اما به آن‌ها تبریک هم، می‌گوییم که با تصمیم انسان دوستانه و رشادت گونه شان، به ۳ انسان جوان دیگر که ۲۱، ۲۳ و ۳۶ سال سن داشتند، حیات دوباره بخشیدند. طول عمر زیاد مهم نیست بلکه کیفیت عمر مهم است و باید دنیا را بهتر از آنچه تحویل گرفته ایم، تحویل بدهیم و اگر حتی یک نفر با بودن و وجود ما، ساده‌تر نفس می‌کشد، ما موفق بوده ایم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در پایان افزود: مرحوم عالیان در زمان حیات به دلیل اشتغال در حرفه مقدس پرستاری و خدمت به بیماران، موفق بوده است و در پایان عمر هم موفق بوده، چون با اهدای اعضای بدن وی جان ۳ نفر از هموطنانمان، نجات پیدا کرد.

حضرتی اظهار داشت: مرگ مرحوم عالیان به دلیل فشار کار نبوده بلکه وی دارای بیماری قلبی مادرزادی داشته است و فوت مرحوم، ارتباطی به انجام کار اضافی نداشته است.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار