اکران جهانی «پارک ژوراسیک» در سینماها
کد خبر: ۱۳۲۸
تاریخ انتشار: 2015 May 31    -    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
فیلم «پارک ژوراسیک» پس از استقبال رسمی از آن در تلويزيون، اكران جهانی خود را در سينماها آغاز مي‌كند.
استيون اسپيلبرگ و كريس پرات ميزبان نمايش ويژه‌اي از «پارک ژوراسیک» خواهند بود كه هفته آينده به عنوان بخشي از تلاش شبكه تلويزيوني NBC براي معرفي فيلم سينمايي «جهان ژوراسيك» روي آنتن مي‌رود.

به اين مناسبت نسخه فيلم اصلي محصول ۱۹۹۳ ابتدا جمعه آينده (۵ ژوئن) در تلويزيون پخش مي‌شود  و شب پس از آن در شبكه‌هاي براوو، سايفاي، يواس‌اي نت‌وورك و E!  به نمايش درمي‌آيد. يك نسخه اسپانيايي زبان نيز در NBC روي آنتن مي‌رود.

اسپيلبرگ و پرات ستاره يونيورسال پيكچرز و فيلم «جهان ژوراسيك» از خاطراتشان از فيلم «پارك ژوراسيك» مي‌گويند. آنها همچنين پيش‌نمايش دو دقيقه‌اي «جهان ژوراسيك» را كه از ۱۲ ژوئن راهي سينماها مي‌شود، در تلويزيون نمايش مي‌دهند.

داستان فيلم اصلي كه سازنده آن اسپيلبرگ بود درباره يك پارك بود. در فيلم جديد پرات، برايس دالاس هاوارد، وينست دونوفريو بازي كرده‌اند. اين نسخه سه بعدي را كالين تروورو كارگرداني كرده است. فيلمنامه اين فيلم را ريك جفا و آماندا سيلور و درك كانلي و تروورو با هم نوشته‌اند و داستان بر مبناي شخصيت‌هايي كه مايكل كرايتون خلق كرده بود، نوشته شده است.

«پارک ژوراسیک» در ژانر علمی تخیلی در سال ۱۹۹۳ به فيلمي پرفروش بدل شد. داستان اين فيلم درباره دانشمنداني است كه در يك جزیره پارکی تفریحی ساخته‌اند و در آن دایناسورها را شبیه‌سازی کرده‌اند. جان هموند گروهی از دانشمندان را برای بازدید از پارک پیش از بازگشایی همگانی فرامی‌خواند. به سبب سهل انگاری و خرابکاری، دسته‌ای از دایناسورها آزاد می‌شوند و بازدیدکنندگان و کارشناسان مي‌خواهند برای نجات خود از جزیره بگریزند.

فروش بسیار این فیلم سبب شد قسمت های دوم (در سال ۱۹۹۷) و سوم (در سال ۲۰۰۱) نیز تولید شود. اكنون قسمت چهارم اين فيلم راهي سينماها مي‌شود.
خبرگزاری مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار