تابلویی که سپاه به آیت الله جنتی هدیه داد+عکس
کد خبر: ۱۳۲۷۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 08    -    ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

همزمان با برگزاری همایش تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین و پاسداران حریم ولایت در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد؛ از آیت الله جنتی به عنوان 'برجسته ترین چهره ولایتمدار و بارزترین مصداق استقامت فکری و عملی و دارای روحیه جهادی و انقلابی' تجلیل شد.

تجلیل از رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان، با اهدای لوح سپاس از سوی سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صورت گرفت.

تابلویی که سپاه به آیت الله جنتی هدیه داد

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
وای خدای من جوانی کجائی که یادت بخیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
6
الحمدالله ما در کشور از لحاظ اقتصادی نبودن فقر ، نبودن فحشا، نبودن، اعتیاد، نبودن فروش اندام انسان از ناچاری، نبودن دزدی، نداشتن چندین میلیون پرونده در قوه قضاییه، کشته نشدن هزاران نفر سالیانه در جاده ها، نداشتن بیکاری بالا، داشتن درآمد سرانه بالا در منطقه، نداشتن بالاترین فساد اداری و اختلاس و رانت بازی، نداشتن روابط فامیلی در حد گسترده، ندادن آمارهای غیرواقعی، داشتن کمترین زندانی، و بسیاری از توفیقات دیگر که فرصت گفتن آن نیست همه نشان از الگو بودن ما برای دیگران است. همه کشورها در حسرت داشتن مسئولین و مدیریت زبانزد هستند.
چگونه تشکر کنیم؟!!! ملت که شرمنده شما هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
3
ايشان به دنيا خيلي وفادارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار