پردرآمدترین مدل سال 2018
کد خبر: ۱۳۲۶۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 08    -    ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
در آخرین روزهای سال 2018 فوربس طبق سنت هر ساله‌اش، در مقاله‌ای به معرفی 10 مدل پردرآمد سال 2018 پرداخت و در صدر این لیست کندال جنر با درآمدی حدود 22.5 میلیون دلار قرار داشت. شاید کندال نتوانست مدل سال یا پردرآمدترین عضو خانواده‌اش شود اما پردرآمدترین مدل سال 2018 در جهان شد.

پردرآمدترین مدل سال 2018در آخرین روزهای سال 2018 فوربس طبق سنت هر ساله‌اش، در مقاله‌ای به معرفی 10 مدل پردرآمد سال 2018 پرداخت و در صدر این لیست کندال جنر با درآمدی حدود 22.5 میلیون دلار قرار داشت. شاید کندال نتوانست مدل سال یا پردرآمدترین عضو خانواده‌اش شود اما پردرآمدترین مدل سال 2018 در جهان شد.

کندال جنر

در لیست فوربس بعد از کندال جنر، کارلی کلاوس با درآمدی 13 میلیونی قرار دارد، کارا دلوین نفر ششم این لیست و خواهران حدید در ردیف هفت و هشت قرار دارند.

کندال جنر را بیشتر بشناسیم

کندال نیکول جنر در نوامبر 1995 در لس آنجلس  متولد شد. او فرزند کریس جنر و کیتلین یا بروس جنر است. یک خواهر تنی یعنی کایلی و 8 خواهر و بردار ناتنی دیگر دارد که 4 نفرشان کارداشیان‌ها هستند. او برای اولین بار با حضور در شوهای واقع‌گرای تلویزیونی کارداشیان-جنر معروف شد. کندال با 179 سانتیمتر، بلند قدترین فرد خانواده‌اش است و علاوه بر ظاهر، علائق و اخلاقیاتی متفاوتی از بقیه اعضای خانواده دارد. او چندان به عمومی کردن مسائل خصوصی زندگی‌اش بخصوص روابط عاشقانه علاقه‌ای ندارد. زیبایی طبیعی را ترجیح می‌دهد و کمی خجالتی است.

کندال به گفته خودش در سال‌های اولیه حضورش در دنیای مد روزهای پر استرسی را در اولین فشن‌ها گذرانده است. عاشق ماشین و اتومبیلرانی است، منشی پسرانه دارد و استایل خود را تام‌بوی معرفی می‌کند.

الگوی کندال در مدلینگ سیندی کرافورد سوپرمدل موفق دهه 1990 است. او در eBay یک حساب کاربری دارد و هرچند وقت یکبار لباس‌های قدیمی‌اش را می‌فروشد و درآمد حاصل از آن را به بیمارستان کودکان لس آنجلس اهدا می‌کند. کندال به همراه خواهرش کایلی یک برند دارند که محصولاتی از قبیل کیف، کفش، عینک آفتابی، لباس شنا و اکسسوری‌های دیگری ارائه می‌کنند. دوستان صمیمی او خواهران حدید و کارا هستند.

 

اولین حضور جدی کندال جنر در دنیای مد در سن 14 سالگی و برای برند Forever 21 رقم خورد. اولین حضورش در رسانه‌های مد به مجلهTeen Vogue  در سال 2010 برمی‌گردد. در سال 2011 در هفته مد مرسدس بنز شرکت کرد و در پایان سال 2012 عکس او بر روی جلد مجلات بسیاری مانند American Cheerleaders، Teen Prom، Looks، Lovecat، GenLux،  Raine و Flavoure Magazine منتشر شده بود. در سال 2014 او با کمپین‌های تبلیغاتی برندهای مطرحی همچون مارک جیکوبز، شنل، ژیوانشی، تامی، دونا کارن و … همکاری داشت. در نوامبر 2014 او نماینده و سفیر رسمی برند آرایشی استی لودر شد. در 2015 برای برندهایی مانند شنل، الکساندر ونگ، بالمین، فندی، مایکل کورس و … روی صحنه رفت و همان سال در فشن شوی ویکتوریا سکرت شرکت کرد.

کندال جنر

کندال در سال 2014 در لیست50 فرد زیبای دنیا که توسط مجله People  انتخاب می‌شوند، قرار گرفت. همچنین، در سال‌های 2014 و 2015 او به همراه خواهرش کایلی در لیست نوجوانان تاثیرگذار مجله تایمز قرار گرفتند. علاوه بر این کندال یکی از 15 سلبریتی برتر پرطرفدار دنیا در اینستاگرام است. او در جنبش‌هایی مانند The Instagirl Era مجله وُگ و Socialmedia Modeling  مجله هارپرز بازار که مدل‌ها را براساس فعالیت‌شان در دنیای مجازی بررسی و انتخاب می‌کنند حضور دارد. حتی بسیاری معتقدند که فعالیت کندال در فضای مجازی در موفقیت و درآمدزایی او در دنیای مدلینگ بی‌تاثیر نبوده است.

بپوشیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
4
14
تملم نگرانیم همین بود که بدونم پردرآمدترین مدل سال 2018 چه کسی بوده که اینهم برطرف شد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
نخون عزیزم نخون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار