مدل موی گوجه ای؛ مدلی زیبا و ساده
کد خبر: ۱۳۲۵۱۹
تاریخ انتشار: 2019 January 06    -    ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
مدل گوجه ای مو یکی از مدل های ساده و زیبایی است که به اکثر فرم های صورت می آید. این مدل برای زمان هایی است که شما وقت کافی برای رسیدگی به موهایتان را ندارید اما می خواهید همچنان زیبا و مرتب به نظر برسید.

مدل موی گوجه ای؛ یکی از یکی قشنگ‌ترمدل گوجه ای مو یکی از مدل های ساده و زیبایی است که به اکثر فرم های صورت می آید. این مدل برای زمان هایی است که شما وقت کافی برای رسیدگی به موهایتان را ندارید اما می خواهید همچنان زیبا و مرتب به نظر برسید.

مدل موی گوجه ای هم برای مراسم رسمی و هم اسپورت و غیر رسمی مناسب است که وقت چندانی هم نمی گیرد. کافی است موهایتان را با یک کش بالای سرتان به شکل دم اسبی ببندید، سپس آن را بپیچانید و در نهایت با کشی دیگر محکم کنید. حتی می توانید برای اطمینان به آن تافت بزنید تا محکم سر جای خود بماند.

البته مدل های مختلفی از مدل گوجه ای مو وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و موقعیت تان آنها را امتحان کنید. در ادامه با این مدل موهای گوجه ای مو آشنا شوید.

نصف گوجه ای، نصف باز

 

مدل موی گوجه ای،

یکی از مدل های مو که هم بسیار ساده و هم بسیار جذاب است، این مدل می باشد. برای آن، کافی ست که موهایتان را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. نیمی از آن را به صورت گوجه ای بالای سرتان ببندید و نیم دیگر را باز بگذارید. این مدل برای زمانی مناسب است که شما می خواهید موهایتان را باز بگذارید اما از طرفی نمی خواهید که موهایتان روی صورت تان بریزد. این مدل نگاه ها را به سمت پیشانی و چشم های شما جذب می کند. برای درست کردن آن کمتر از 10 دقیقه زمان لازم دارید. مدل نصف گوجه ای، نصف باز برای مراسم رسمی و غیر رسمی مناسب می باشد.


گوجه ای بالای سر

 

مدل موی گوجه ای،

یکی از مدل های کلاسیکی که هیچگاه از مد نمی افتد، مدل موی گوجه ای ست که در بالای سر قرار می گیرد. این مدل مو که در میان بالرین ها محبوبیت زیادی دارد، به صورت شما ظاهری زنانه و ظریف می بخشد. برای این که این مدل را به زیبایی هر چه تمام تر روی موهایتان پیاده کنید، ابتدا موهایتان را به خوبی شانه کنید. سپس آن را به صورت دم اسبی پشت سرتان ببنید و در نهایت به دور کش بپیچید تا به شکل گوجه ای درآید.


گوجه ای مدل تاج سر

 

مدل موی گوجه ای،

اگر برای حضور در یک میهمانی، حوصله حالت دادن به موهایتان را ندارید، این مدل گزینه خوبی برایتان خواهد بود. کافی ست که موهایتان را به صورت عمودی بالای سرتان ببندید. از آنجا که این مدل بسیار ساده است، نگاه ها به سمت صورت تان کشیده می شود، از این رو باید تمکزتان را روی آرایش صورت تان بگذارید. خوبی این مدل آن است که به هر فرم صورتی می آید.


گوجه ای پایین سر

 

مدل موی گوجه ای،

اگر می خواهید از مدل گوجه ای برای مراسم غیر رسمی استفاده کنید، می توانید مدل گوجه ای که پایین سر بسته می شود را امتحان کنید. این مدل بسیار ساده است و شما می تواند آن را در خانه انجام دهید. فقط باید دقت کنید که موهایتان صاف باشد تا به زیبایی به چشم آید. البته می توانید به آن کمی خلاقیت دهید. به عنوان مثال موهایتان را ابتدا گیس کنید، سپس آن را به صورت گوجه ای ببندید.


دبل گوجه ای پایین سر

 

مدل موی گوجه ای،

مدل دبل گوجه ای که بیشتر در میان نوجوانان رایج بوده، امسال تبدیل به یکی از ترندهای سال شده است. این مدل بسیار جذاب و زیباست و شما می توانید آن را برای موقعیت های غیر رسمی تان استفاده کنید. فرقی نمی کند که موهای صافی دارید یا فر و حالت دار، این مدل با هر مویی سازگاری دارد.


دبل گوجه ای بالای سر

 

مدل موی گوجه ای،

این مدل مو از ترندهای دهه 90 میلادی گرفته شده است و برخلاف مدل موی دبل گوجه ای بالای سر، تنها برای نوجوانان مناسب می باشد. اگر در چنین سنی هستید یا به دنبال مدلی مناسب برای دخترتان می گردید، این مدل برای مراسم غیر رسمی جان می دهد. بهترین انتخاب لباس برای این مدل، پیراهنی کوتاه می باشد.


گوجه ای کج

 

مدل موی گوجه ای،

یکی دیگر از خلاقیت هایی که می توانید به مدل موی گوجه ای خود دهید این است که موهایتان را به صورت کج ببندید. این مدل برای مراسم رسمی پیشنهاد می شود. در این مدل، موهای شما باید صاف باشد اما می توانید به انتهای آن حالت دهید و آن را کمی شلوغ تر ببندید تا از سادگی درآید.


گوجه ای شلوغ

 

مدل موی گوجه ای،

اگر موهای بلندی دارید، شانس با شماست، زیرا می توانید مدل های متنوع تری از مدل گوجه ای را امتحان کنید. به عنوان مثال یکی از مدل های ساده و کژوال، مدل گوجه ای شلوغ است. برای این منظور لازم نیست که موهایتان را صاف کنید، اگر موهایتان کمی حالت داشته باشد، بهتر است. از طرف دیگر نباید آن را سفت ببندید، اگر موهایتان شل و شلوغ و بی نظم باشد، توجهات بیشتری را به سمت خود جلب خواهد کرد.


گوجه ای گیس دار

 

مدل موی گوجه ای،

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که عاشق گیس اند، مطمئنا این مدل را خواهید پسندید. اگر می خواهید موهای خود را ببندید اما از سادگی هم بیزارید، می توانید با گیس به آن تنوع دهید. برای این منظور دو تکه از دو طرف موهایتان را بردارید و آن را گیس کنید. سپس هر دو را به پشت سر برده و بالای گوجه موهایتان سنجاق بزنید.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار