کفش‌های جدید ورزشی برای هدر نرفتن انرژی
کد خبر: ۱۳۲۵
تاریخ انتشار: 2015 May 31    -    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
آدیداس با استفاده از تکنولوژی روز کفش‌های ورزشی طراحی کرده است که انرژی را به بدن ورزشکار بازمی‌گرداند و از هدر رفتن آن جلوگیری می‌کند.

کمپانی آدیداس کفش‌هایی را برای ورزشکاران ارائه داده که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کنند. ورزشکارانی همچون بسکتبالیست‌های NBA فعالیت زیادی دارند و انرژی زیادی را صرف بازی می‌کنند.

در ماه جولای امسال این کفش‌ها با نام تجاری crazy light boost وارد بازار می‌شوند. همانطور که نام این کفش‌ها نشان می‌دهد، وزن سبکی دارند، سطح صیقلی دارند و از طراحی پیشرفته‌ای برخوردارند. در قسمت کفه این کفش‌ها کپسول‌های کوچکی قرار دارند که از ترموپلاستیک پلی اورتان ساخته شده‌اند. این کپسول‌ها باعث می‌شود که انرژی هدر نرود و به بدن ورزشکار برگردد. این کفش نسبت به کفش‌های قبل آدیداس حدود 13 درصد بیشتر از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

این کفش‌ها اولین کفش‌های مناسب برای بسکتبالیست‌ها هستند که از تکنولوژی primeknit استفاده می‌کنند. در این تکنولوژی قسمت رویه کفش از الیاف خاص ترکیبی ساخته شده که باعث می‌شود کفش کاملا به شکل قالب پا باشد. بدین ترتیب پا احساس راحتی و انعطاف‌پذیری بیشتری دارد.

این کفش در سه رنگ به بازار ارائه می‌شود و قیمت آن 140 دلار است.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار