شیوع مصرف ۲ ماده خطرناک در آذربایجان شرقی
کد خبر: ۱۳۲۱۱۸
تاریخ انتشار: 2019 January 01    -    ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفته، دو نوع ماده "دستمال" و "کمیکال" توهم‌زا و خطرناک هستند که به تازگی مصرف این مواد در سطح آذربایجان شرقی شیوع یافته است، از این رو باید در این زمینه اطلاع رسانی و حساس سازی شود.

سرهنگ قاسم دهقانی در نشست خبری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خرید و فروش مواد دخانی تخت عنوان قرص‌های تقویت حافظه، آرام‌بخش، انرژی‌زا و ... یکی از تهدیدهای امروز نسل جوان و نوجوان جامعه است که متاسفانه رو به افزایش هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گرایش مردم به مصرف قرص‌های لاغری، چاقی، بالابردن اعتماد به نفس، تقویت قوه جنسی نیز رو به افزایش بوده و مردم دریغ از این‌که این گونه مواد حاوی مواد مخدر هستند، به مصرف آن رغبت نشان می‌دهند.

سرهنگ دهقانی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای جمع‌ آوری و دستگیری خرده فروشان حساسیت جدی داشته و طرح‌های مختلفی در این زمینه اجرا شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: طی ۹ ماهه سالجاری، در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر بیش از 11 هزار نفر معتاد شناسایی و دستگیرشده که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 35 درصد افزایش دارد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار