قیمت سکه، طلا و ارز در آخرین روز ۲۰۱۸
کد خبر: ۱۳۲۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (تا ساعت ۱۸ دوشنبه) با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۴۱ هزار تومان قیمت داشت که نسبت به دیروز ۸۶۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

امروز قیمت سکه طرح قدیم نیز با افزایش ۵۰ هزار تومانی معادل سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان داد و ستد شد. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان بیشتر از دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان (بدون تغییر) و سکه گرمی ۶۶۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان گران‌تر از دیروز) بوده است.

همچنین در بازار‌های جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۸۳ دلار و ۶۰ سنت (۲ دلار و ۶۰ سنت گران‌تر از دیروز) رسیده است.

بانک‌ها دلار را چند می‌خرند؟

امروز همچنین نرخ خرید دلار در بانک‌ها (تا ساعت ۱۴) نسبت به روز گذشته با اندکی افزایش همراه شد. بانک‌ها از تابستان امسال و پس از ابلاغ سیاست‌های ارزی جدید بانک مرکزی مجاز شدند تا نسبت به خرید ارز‌های خارجی مردم اقدام کنند که در ابتدا نرخ خرید ارز در بانک‌ها تفاوت چشم‌گیری با بازار آزاد داشت و کم‌تر کسی برای فروش ارز خود به بانک‌ها مراجعه می‌کرد، ولی به تدریج با کاهش نرخ ارز در بازار آزاد و افزایش نرخ خرید ارز در بانک‌ها، این دو نرخ به هم نزدیک شد. در همین راستا، بانک‌ها امروز (۱۰ دی) هر دلار آمریکا را با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته، حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان می‌خریدند و هر یورو نیز به قیمت ۱۲ هزار و ۲۲۶ تومان (۲۰۰ تومان گران‌تر از دیروز) از مردم خریداری می‌شد. امروز قیمت خرید هر پوند در شعب ارزی بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۵۷۹ تومان (۲۲۰ تومان بیش‌تر از دیروز) بود.

شعب ارزی برخی بانک‌ها عامل ارز مسافرتی نیز می‌توانند درصورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشور‌ها پرداخت کنند. بر همین اساس، امروز نرخ فروش ارز مسافرتی به مسافران در شعب ارزی بانک‌های عامل بدون احتساب کارمزد ۱۲ هزار و ۵۸۴ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان (۲۰۰ تومان بیش‌تر از دیروز) می‌رسید. طبق اعلام صرافی‌ها همچنین امروز هر لیر ترکیه ۲۱۲۰ تومان (۲۰ تومان بیش‌تر)، درهم امارات ۲۹۹۰ تومان (۴۰ تومان بیش‌تر) و پوند انگلستان ۱۴ هزار و ۵۰ تومان (۵۰ تومان بیش‌تر از دیروز) معامله می‌شد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
عامل تمام بدبختی گرانی دلار کیست





که نمیزاره پائین بیاد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار