جزئیاتی از مراسم عروسی زوج معروف هالیوود
کد خبر: ۱۳۱۹۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 01    -    ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
حتما سرنوشت در همبازی شدن مایلی سایرس و لیام همسورث در فیلم هشت سال پیش، “The Last Song” (آخرین آواز) نقش داشته است. چرا که پس از گذشت هشت سال از آشنایی در این فیلم و چندین قهر و آشتی، بالاخره در ۲۳ام دسامبر، مایلی خواننده مشهور ۲۶ ساله و لیام بازیگر ۲۸ ساله مجموعه فیلم های “بازی های گرسنگی” با هم ازدواج کردند.

جزئیاتی از مراسم عروسی زوج معروف هالیوودحتما سرنوشت در همبازی شدن مایلی سایرس و لیام همسورث در فیلم هشت سال پیش، “The Last Song” (آخرین آواز) نقش داشته است. چرا که پس از گذشت هشت سال از آشنایی در این فیلم و چندین قهر و آشتی، بالاخره در ۲۳ام دسامبر، مایلی خواننده مشهور ۲۶ ساله و لیام بازیگر ۲۸ ساله مجموعه فیلم های “بازی های گرسنگی” با هم ازدواج کردند. جزئیات بیشتر از عروسی مایلی سایرس و لیام همسورث زوج سرشناس هالیوود را در زیر خواهید خواند.

عروسی مایلی سایرس

این زوج روز یکشنبه در یک مراسم کوچک، خارج از ایالت نشویل در تنسی مراسم ازدواج خود را جشن گرفتند و بسیاری بر این باورند آنها مراسم خود را به شکل غافلگیرانه برگزار کرده و اجازه ندادند مهمانان پیش از ورود، از ماجرا مطلع شوند.

عروسی مایلی سایرس

نمایی از مایلی و لیام در فیلم آخرین آواز

گرچه شاید از دیدگاه بسیاری این مراسم چندان برنامه ریزی خاصی نداشته است ولی در حقیقت این زوج در ۱۸ام دسامبر و پنج روز قبل از برگزاری جشن کوچک شان، مدارک رسمی ازدواج خود را دریافت کردند.

روز چهارشنبه مایلی عکسی از ازدواج خود با لیام را در یک مراسم ساده و بی سرو صدا منتشر کرد و به این ترتیب هوادارانش را از ازدواج خود مطلع کرد.

عروسی مایلی سایرس

عروس و داماد در حین برش کیک عروسی

مایلی برای عروسی خود یک پیراهن ساتن ابریشمی به رنگ عاجی با سرشانه های افتاده به تن داشت که ظاهرا این لباس به صورت سفارشی توسط تیم طراحی لباس ویوین وست وود دوخته شده و رقم هنگفت ۸۶۰۰ دلار را با خود یدک می کشد.

مایلی برای افشا کردن پیام ازدواج خود نوشت: ۱۲٫۲۳٫۱۸ (به معنی ۲۳ام دسامبر سال ۲۰۱۸) ….. ۱۰ سال بعد …. (اشاره به گذشت یک دهه از آشنایی شان)

عروسی مایلی سایرس

کیک دو طبقه عروسی مایلی سایرس و لیام همسورث

ازدواج مایلی سایرس و لیام همسورث

روز پنج شنبه نیز پدر معروف او خواننده بیلی ری سایرس ۵۷ ساله چند عکس منتخب از روز عروسی دخترش با هواداران به اشتراک گذاشت.

در یکی از عکس ها، عروس و داماد مشغول بریدن کیک عروسی خود هستند در حالی که نزدیک ترین اعضای خانواده و دوستان آنها را احاطه کرده اند.

عروسی مایلی سایرس

مایلی در کنار والدینش بیلی ری و تیش

بیلی در کنار این عکس نوشت: “عروسی با یه دونه عکس از دوربین بلک بری قدیمی باباها  کامل نمیشه. دیدن شادی همه را دوست دارم.”

تیش مادر ۵۱ ساله مایلی نیز عکسی از خود و شوهرش بیلی در کنار دخترشان در روز عروسی به اشتراک گذاشت در حالی که عروس دسته گلی از گل های سفید و شاخه های اوکالیپتوس در دست داشت. وی در کنار عکس نوشت: “این قلب مرا بسیار شاد می کند.”

عروسی مایلی سایرس

پدر و دختر معروف و خواننده مایلی و بیلی ری سایرس

عروسی مایلی سایرس

لیام همسورث در کنار دو برادرش کریس ۳۵ ساله و لوک ۳۸ ساله

عروسی مایلی سایرس

کریگ همسورث پدر لیام در عروسی پسرش

عروسی مایلی سایرس

برادران داماد کریس و لوک

عروسی مایلی سایرس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
1
8
عروی خانم چه لباس پوشیده ای به تن کرده.اصولا" دختر باحجب و حیاییه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
میگم تابناک یه چادر سرش میکردی الان من با موهاش تحریک میشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
1
3
آخی :)))))
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار