آتش گرفتن ملکه زیبایی در مراسم تاجگذاری‌!
کد خبر: ۱۳۱۹۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 01    -    ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
هر ساله در آفریقا رسم است که در پایان سال میلادی و با شروع سال جدید ملکه زیبایی انتخاب می‌شود. امسال خانم دورکاس کاسینده به عنوان ملکه زیبایی افریقا منتخب شد. این بانو هنگامی که روی صحنه مراسم رفت به دلیل برگزاری آتش بازی روی صحنه موهایش دچار آتش گرفتن شد.

آتش گرفتن ملکه زیبایی در مراسم تاجگذاری‌!هر ساله در آفریقا رسم است که در پایان سال میلادی و با شروع سال جدید ملکه زیبایی انتخاب می‌شود. امسال خانم دورکاس کاسینده به عنوان ملکه زیبایی افریقا منتخب شد. این بانو هنگامی که روی صحنه مراسم رفت به دلیل برگزاری آتش بازی روی صحنه موهایش دچار آتش گرفتن شد. برای دیدن تصویری از ملکه زیبایی که در مراسم تاجگذاری روی صحنه آتش گرفت، با ما همراه باشید.

آتش گرفتن ملکه زیبایی در مراسم تاجگذاری‌!

یک زن آفریقایی در مراسم تاجگذاری‌اش به عنوان ملکه زیبایی حادثه خطرناکی را تجربه کرد. در این مراسم، که همراه با آتش‌بازی بود، شراره‌ای به مو‌های ملکه افتاد و آن را سوزاند. مراسم تاجگذاری ملکه زیبایی آفریقا ۲۰۱۸، پایانی آتشین داشت. خانم دورکاس کاسینده، از کشور کنگو، روز جمعه لقب ملکه زیبایی آفریقا را از آن خود کرد، اما این مهمترین بخش ماجرا نبود.

در ویدیویی که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، کاسینده در حالی دیده می‌شود که در کنار یکی از رقبای خود خندان ایستاده است. زمانی که نام او به عنوان برنده مسابقه اعلام شد، ناگهان به افتخار او آتش‌بازی شروع شد. ملکه زیبایی، که از شدت خوشحالی حواسش به آتش نبود، به معنای دقیق کلمه، آتش گرفت. حاضران به کاسینده اطلاع دادند که مو‌های او در اثر شراره‌های مجاور، آتش گرفته است.

کاسینده از فرط خوشحالی به گریه افتاد، اما زمانی که متوجه شد کل موهایش آتش گرفته و از بین رفته از روی وحشت و ترس جیغ زد.

نیک صالحی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
1
8
این چه ادبیاتیست؟
به عنوان ملکه زیبایی افریقا منتخب شد....
موهایش دچار آتش گرفتن شد...
ناشناس
|
Seychelles
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
2
کل موهاش آتش نگرفت و از بین نرفت. فورا خاموشش کردن و اومد گفت خودش و موهاش خوبن و مراسم ادامه پیدا کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار