خانم‌ها با این ترفند همسرتان را عاشق‌تر کنید
کد خبر: ۱۳۱۹۷۳
تاریخ انتشار: 2018 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

خانم‌ها همیشه به دنبال راهکاری هستند تا خوشبختی و شیرینی را در زندگی زناشویی تجربه کنند و یک ازدواج موفق داشته باشند.

خانم‌ها با این ترفند همسرتان را عاشق‌تر کنید

اگر شما قصد دارید تا زندگی مشترک خود را با خوشبختی و سعادت همراه کنید یکی از بهترین راهکارها شناسایی علل مخرب زندگی زناشویی است، ما در اینجا به چند نکته که دشمن زندگی مشترک به حساب می‌آیند، اشاره می‌کنیم.

تلویزیون و تلفن همراه زندگی مشترک‌تان را نشانه می‌روند

جالب است بدانید که تلویزیون و تلفن همراه قاتل عشق محسوب می‌شوند و رابطه زوجین را سرد می‌کنند و زندگی را تحت الشعاع قرار می‌دهند، توصیه می‌شود که شام خوردن جلوی تلویزیون را قدغن کنید، وقتی اعضای خانواده مدام جلوی تلویزیون به تماشای فیلم مشغول هستند دیگر با هم صحبت نمی‌کنند و از حال یکدیگر باخبر نمی‌شوند.

اگر خاموشی تلویزیون یا کنار گذاشتن تلفن همراه به ویژه در شب‌ها برای اعضای خانواده دشوار است این قرار را بین خودتان بگذارید که حداقل 2 تا 3 شب در هفته تلویزیون و تلفن همراه را کنار بگذارید و به دردد‌ل‌های یکدیگر گوش دهید.

اضافه کاری، عشق‌ به همسرتان را کم می‌کند

اگر شاغل هستید سعی کنید همیشه اضافه کار نمانید چرا که ساعات کار بالا موجب خستگی و عصبانی شما می‌شود و با انتقال آن به فرزند و همسرتان کانون گرم خانواده آسیب می‌بیند.

سعی کنید زود به خانه برگردید و قبل از شام کمی وقت خود را برای صحبت کردن با همسرتان اختصاص دهید در این زمان تمام مشغله‌های فکری را از خود دور کنید و همه توجه‌تان به همسرتان باشد.

بی‌توجهی، سمی که زندگی مشترک را تلخ می‌کند

یکی از بزرگترین دشمنان زندگی مشترک بی‌توجهی است، هیچ چیز مانند نگاه کردن به همسر و توجه به او زندگی را شیرین نمی‌کند؛ اگر همسرتان لباسی پوشید که او را بسیار مرتب و آراسته نشان می‌داد حتی واکنش نشان دهید و مورد تمجید و تعریف قرار دهید چرا که تعریف و تمجید در صورتی که به جا و اندازه باشد عشق شما و همسرتان را زیاد می‌کند.

سین جیم کردن، ممنوع

باید بدانید که آقایان از سین جین کردن بدشان می‌آید، برخی خانم‌ها بلافاصله پس از اینکه کسی زنگ می‌زند یا همسرشان به موضوعی اشاره می‌کند می‌خواهند با سوالات زیاد ریز تمام مسائل را دربیاورند اما مردان از سین جیم کردن متنفر هستند پس مراقب باشید عشقتان را به دست خودتان نابود نکنید.

بهداشت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار