آشنایی با رنگ های مختلف کانسیلر و نحوه استفاده از آنها
کد خبر: ۱۳۱۸۵۶
تاریخ انتشار: 2018 December 30    -    ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کانسیلر یکی از اقلام آرایشی است که به منظور پوشاندن عیوب پوستی همچون پوشاندن لک‌های پوستی، جوش و سیاهی دور چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آشنایی با رنگ های مختلف کانسیلر و نحوه استفاده از آنهاکانسیلر یکی از اقلام آرایشی است که به منظور پوشاندن عیوب پوستی همچون پوشاندن لک‌های پوستی، جوش و سیاهی دور چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله‌ی معجزه گر آرایشی در انواع و رنگ مختلف در لوازم آرایش فروشی یافت می‌شود که هر فردی می‌تواند برحسب نیاز خود و متناسب با رنگ پوست از انواع کانسیلر‌ها استفاده کند. کانسیلر قابلیت پوشش بالایی دارد که برای استفاده از آن باید به یک سری نکات توجه داشت، در ادامه این مطلب به معرفی رنگ‌های مختلف کانسیلر و طریقه‌ی صحیح استفاده از آن‌ها پرداخته است.

آشنایی با رنگ های مختلف کانسیلر و نحوه استفاده از آنها
نحوه استفاده از رنگ‌های مختلف کانسیلر

بدون شک کانسیلر یکی از اقلام اصلی کیف لوازم آرایش خانم‌ها شده و می‌تواند از سیاهی دور چشم تا جوش‌های ناگهانی روی پوست را بپوشاند.

از جمله کانسیلر‌هایی که اخیرا بازار آن‌ها در دنیای لوازم آرایش داغ است، انواعی از کانسیلر‌های اصلاح کننده رنگ پوست است که در رنگ‌های متفاوت وجود دارد، برای آشنایی بیشتر با کارکرد هریک از رنگ‌های پالت کانسیلر، متن زیر را مطالعه کنید:

رنگ‌های مختلف کانسیلر

رنگ زرد: اصلاح قرمزی سطحی در انواع مختلف پوست. همچنین ته رنگ آبی یا بنفش پوست (ناشی از کبودی یا مویرگ) را می‌پوشاند.

رنگ سبز: رنگ قرمز شدید روی انواع پوست را خنثی می‌کند. برای پوشاندن آکنه روزاسه، آفتاب سوختگی سطحی، آکنه، آماس پوست، ماه گرفتگی، پوست گلگون و جوش عالی است.

بنفش/ یاسی: خنثی کردن سیاهی زیر چشم و روش کردن قسمت‌های کدر در پوست‌های روشن تا برنزه/زیتونی متوسط (این رنگ ته رنگ زرد و کدر ناخواسته روی پوست را خنثی می‌کند)

صورتی/ نارنجی با ته رنگ صورتی: پوشاندن تیرگی زیر چشم و روشن کردن صورت سفید کدر و رنگ پریده

هلویی/ رنگی بین زرد و نارنجی (شبیه به رنگ زردآلو): پوشاندن تیرگی زیر چشم و لکه‌های سیاه پوستی ناشی از ترشح ملانین، لکه‌های تیره، جای جوش یا کبودی در پوست‌های روشن تا متوسط

نارنجی: پوشاندن سیاهی دور چشم و لکه‌های قهوه ای، جای جوش یا کبودی آبی رنگ در روی پوست‌های متوسط تا خیلی تیره

قرمز: پوشاندن سیاهی دور چشم و لکه‌های تیره روی پوست‌های خیلی تیره

آبی: روشن کردن زردی و رنگ دانه‌های تیره پوست در پوست‌های روشن. همچنین رنگ‌های نارنجی پوست (ناشی از لکه‌های برنزه کننده ها) را خنثی می‌کند.

آشنایی با رنگ های مختلف کانسیلر و نحوه استفاده از آنها

آشنایی با مدل‌های رنگ‌های مختلف کانسیلر

چطور از کانسیلر‌های اصلاح کننده رنگ استفاده کنیم؟

به محض اینکه کانسیلر اصلاح کننده رنگ را برای خود تهیه کردید، در ذهن داشته باشید: هرچه کمتر بهتر! از مقدار کمی از محصول استفاده کنید و در صورت نیاز کم کم اضافه کنید.

ابتدا پیش از کانسیلر از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید. به گزارش پرشین وی سپس کانسیلر رنگ مناسب خود را با انگشتانتان و یا قلم به نقاط مشکل دار مانند جای جوش، لکه‌های تیره و یا سیاهی زیر چشم بزنید. تنها در قسمت‌های مورد نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

پس از ترکیب کردن کانسیلر اصلاح کننده روی پوست، اجازه دهید چند دقیقه بماند و سپس از کرم پودر یا کانسیلر روی آن استفاده کنید.

به این ترتیب می‌توانید مواردی که با کانسیلر و کرم پودر قادر به پوشش کامل نیستید را به سادگی بپوشانید.

پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار