چطور بهترین طراح دکوراسیون را پیدا کنیم؟
کد خبر: ۱۳۱۷۴۹
تاریخ انتشار: 2018 December 29    -    ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
چیزی که در این جا واضح است این است که بهتر است تا طراحی دکوراسیون داخلی را به یک تیم حرفه‌ای بسپاریم. البته بسیاری ممکن است به خاطر کم تر کردن هزینه ها از این مورد صرفه نظر کنند، اما هزینه‌ای که در این جا صرف می کنید قابل مقایسه با نتیجه‌ای که خواهید گرفت نخواهد بود.

خانه‌ی ما محلی است که ما بیشتر وقت خود را در آن می گذرانیم یا حداقل مهم ترین اوقات خود را در آن می گذرانیم.

چطور بهترین طراح دکوراسیون را پیدا کنیم؟

ما همیشه از محیط اطرافمان تأثیر می پذیریم و محیط می تواند در عناصر بسیاری تأثیر گذار باشد از جمله آسایش روان و روحیه‌ی ما. بنا بر این داشتن یک دکوراسیون داخلی مناسب در هر خانه‌ای جزء احتیاجات اولیه و ضروری است. تأثیر رنگ ها و چینش محیط اطراف بر روی روان و به طور کلی زندگی ما، سال هاست که اثبات شده است و دیگر شکی در این موضوع باقی نمانده است. در این میان شاید فقط یک مسئله باقی می ماند و آن هم این است که چطور دکوراسیون داخلی خانه را طراحی کنیم یا برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه، آن را به دست چه کسی یا کسانی بسپاریم؟ چیزی که در این جا واضح است این است که بهتر است تا طراحی دکوراسیون داخلی را به یک تیم حرفه‌ای بسپاریم. البته بسیاری ممکن است به خاطر کم تر کردن هزینه ها از این مورد صرفه نظر کنند، اما هزینه‌ای که در این جا صرف می کنید قابل مقایسه با نتیجه‌ای که خواهید گرفت نخواهد بود. به عبارت دیگر سود داشتن یک دکوراسیون که حرفه‌ای و خلاقانه طراحی شده است، بیش از هر هزینه‌ای است که شما برای آن مصرف می کنید. با این حال هیچ اجباری در این رابطه وجود نخواهد داشت و سخن ما صرفاً یک توصیه‌ی حرفه‌ای است. اما اگر تصمیم گرفتید که طراحی دکوراسیون را به یک گروه حرفه‌ای بسپارید، نکاتی را باید در این زمینه رعایت نمایید. ما در این جا مهم ترین آن ها را خدمت شما عرض می کنیم.

 

ملاک‌های انتخاب گروه طراحی

اول این که باید از سابقه‌ی کار آن ها مطلع شوید و رزومه‌ی آن ها را بدانید. طراحان دکوراسیون داخلی از جمله گروه طراحی و معماری شیوه همواره در هنگام مشاوره برای دکوراسیون شما را از کارهایی که پیش از این انجام داده‌اند آگاه می کنند و شما می توانید مطمئن شوید که با گروهی حرفه‌ای طرف هستید و به صورت تضمینی کارهای با کیفیتی را تحویل خواهید گرفت. بنا بر این در وهله‌ی اول باید از سابقه‌ی درخشان گروه طراح مطمئن شوید. این سابقه‌ی درخشان در ادامه به فاکتور تجربه می رسد. گروهی که برای طراحی دکوراسیون خانه‌ی خود انتخاب می کنید باید تجربه‌ی بالایی داشته باشند و در همه‌ی زمینه ها بتوانند شما را راهنمایی کنند. از اجرای کابینت آشپزخانه گرفته تا راهنمایی در زمینه‌ی انتخاب کاغذ دیواری. البته همه‌ی این مراحل با نظارت شما صورت خواهد پذیرفت و با تأیید نهایی شما انجام می گیرد. در گروه طراحی و معماری شیوه نیز شما با گروهی از طراحان داخلی طرف خواهید بود که علاوه بر سابقه‌ی درخشان، تجربه‌ی بسیار بالایی در زمینه های مختلف دارند و این یعنی آن ها با شرایط مختلفی که ممکن است برای شما وجود داشته باشد، آشنایی دارند و می دانند برای هر شرایط چه چیزی مناسب است. مثلاً این که خانواده‌ی شما چند نفره است، فرزند کوچک دارید یا خیر و غیره باعث می شود که شرایط طراحی دکوراسیون تفاوت هایی داشته باشد و طراحان ما حتماً این مسئله را در طراحی های خود در نظر می گیرند. طراحان گروه طراحی و معماری شیوه با سال ها تجربه به خصوص در زمینه دکوراسیون داخلی، مسائل مربوط به کاغذ دیواری و کابینت آشپزخانه و کابینت ممبران از پیشروترین طراحان حاضر در بازار حال حاضر می باشند.

 

نحوه‌ی انتخاب طراح دکوراسیون

قصد ما در این جا در کنار معرفی گروه طراحی و معماری شیوه، بیان نکاتی کلی در رابطه با انتخاب طراح دکوراسیون و دیگر مسائل مربوط به آن نیز می باشد. در این جا شما را راهنمایی می کنیم که چگونه بهترین انتخاب را داشته باشید و به شما ثابت می کنیم که چرا انتخاب گروه شیوه می تواند بهترین انتخاب باشد. دلیل آن هم این است که بسیاری از صاحبان خانه در هنگام استخدام طراح دکوراسیون دچار ترس های مختلفی می شوند. اما همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که فرقی نمی کند که به خانه‌ای جدید نقل مکان می کنید یا می خواهید دستی به سر و روی خانه‌ی فعلی خود بکشید، در هر صورت طراح دکوراسیون داخلی می تواند بهترین دوست شما باشد و مانند بهترین دوستتان شما را راهنمایی می کند. بسیاری هم تصور می کنند که استخدام طراح دکوراسیون صرفاً برای ثروتمندان و افراد مشهور است، در حالی که این طور نیست و شما می توانید برای اجرای کامل یک دکوراسیون داخلی تا انجام کارهای کوچکی هم چون طراحی کابینت آشپزخانه یا کابینت های گلاس یا انتخاب کاغذ دیواری از طراح یا طراحان دکوراسیون داخلی بهره ببرید. حتی می توانید یک طراح دکوراسیون را برای انتخاب رنگ دیوار، نحوه نورپردازی، خرید اثاث منزل و نحوه‌ی چینش آن ها استخدام کنید. باز هم بر خلاف تصور استخدام طراح دکوراسیون نه تنها هزینه‌ی اضافی نیست، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. چرا که یک طراح به خوبی می داند که چگونه بهینه ترین و به صرفه ترین راه ها را انتخاب کند و همین موضوع باعث می شود تا شما هزینه های کم تری را متقبل شوید.

چطور بهترین طراح دکوراسیون را پیدا کنیم؟

 

کجا دنبال طراح بگردیم؟

حال اگر تصمیم گرفتید تا طراح دکوراسیون استخدام کنید، باید بدانید که از چه راه هایی این کار صورت می گیرد. پیدا کردن طراح از طریق آگهی یا از طریق جست و جو در اینترنت می تواند از راه های معمول باشد، اما باید همواره نکاتی که در ادامه می آید را در نظر داشته باشید. اول این که همیشه به دنبال طراحی بروید برای شما وقت می گذارد و با شما حرف می زند. می توانید در کنار او به طراحی های مختلف نگاه کنید و در مورد احتمالات مختلفی که برای خانه تان وجود دارد بحث کنید. نکته‌ی دوم این است که باید در وهله‌ی اول از دوستان، آشنایان و یا همسایگانتان کمک بگیرید. خصوصاً اگر با مورد خاصی از دکوراسیون در خانه های اطرافیانتان مواجه شدید، می توانید از آن ها سوال کنید که از چه طراحی استفاده کرده‌اند. از تجربه‌ی آن ها مطلع شوید و اگر راضی بودید می توانید با طراح آن ها تماس بگیرید. نکته‌ی آخر این که می توانید فهرست طراحان و شرکت های حرفه‌ای طراحی را در اینترنت یا روزنامه ها پیدا کنید. اگر سری به این فهرست بزنید قطعاً با نام گروه طراحی و معماری شیوه نیز مواجه خواهید شد.

 

داشتن مدرک حرفه‌ای

اگر برای بار اول است که می خواهید طراح یا طراحان داخلی استخدام کنید، باید بدانید که این طراحان بایستی دارای مدرک حرفه‌ای باشند. در گروه طراحی و معماری شیوه همگی دارای تحصیلات و مدرک های مرتبط با دکوراسیون داخلی هستند و سال ها در این زمینه آموزش دیده‌اند. هم چنین آزمون های خاصی در زمینه دکوراسیون داخلی وجود دارد که بعضی از طراحان با گذراندن آن ها مدارک تخصصی می گیرند. داشتن این مدارک تخصصی می تواند نقطه قوت یک تیم یا یک طراح حرفه‌ای باشد.

 

تعیین بودجه

باید بدانید که به هیچ وجه مجبور نیستید تا طراحی و اجرای تمامی عناصر خانه‌ی خود را به دست طراح بسپارید. می توانید قسمتی از آن ها را به طراح بدهید. مثلاً گروه طراحی و معماری شیوه به صورت تخصصی در حوزه های کابینت آشپزخانه و کاغذ دیواری فعالیت می کند و شما می توانید تنها این جزئیات را در اختیار طراح بگذارید. بنا بر این نگران این نباشید که این کار احتیاج به هزینه و پول زیادی دارد. با مشخص کردن بودجه‌ی خود می توانید متوجه شوید که چقدر می توانید برای این مسئله هزینه کنید و مطابق با آن به دنبال استخدام طراح حرفه‌ای باشید. البته بعضی از طراحان پروژه های کوچک را قبول نمی کنند، اما در مورد گروه حرفه‌ای طراحی و معماری شیوه به این شکل نیست و این گروه همان طور که پیش از این نیز اشاره شد، به صورت تخصصی در زمینه های کابینت آشپزخانه و کاغذ دیواری فعالیت می کند. اگر هم نیازمند این باشید که دکوراسیون خانه به صورت کلی طراحی و اجرا شود، گروه شیوه قادر به این کار خواهد بود.

 

انتخاب استایل

باید سلیقه‌ی خود را برای طراحان ما مشخص کنید. با مشورت ها و گفت و گوهایی که با طراحان خواهید داشت، باید این مسئله را روشن کنید که دقیقاً چه خواسته‌ای از طراح دارید و می خواهید مدل و استایل خانه تان چگونه باشد. این یکی از مهم ترین مراحل انتخاب و استخدام طراح است و بسیار مهم است که طراح شما سلیقه‌ی شما را بفهمد و به طور کامل درک کند که از او چه می خواهید. در گروه طراحی و معماری شیوه، همه‌ی طراحان با تجربه‌ی بالا در تلاش هستند تا بهترین کارها را برای مشتری رقم بزنند. تجربه‌ی بالای این طراحان باعث می شود تا به طور کامل متوجه خواسته های شما عزیزان باشند و بتوانند خواسته های شما را به صورت کامل برآورده سازند.

منبع : ویرلن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار