حال ۷تن از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس وخیم است
کد خبر: ۱۳۱۴۰۷
تاریخ انتشار: 2018 December 25    -    ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

مشاور وزیر بهداشت ضمن عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، آخرین وضعیت درمانی این مصدومان را تشریح کرد.

 دکتر عباس زارع‌نژاد، با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات گفت: متاسفانه این حادثه ۲۸ مصدوم ونه فوتی بر جای گذاشت

وی با اشاره به انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های امام، شریعتی، حضرت رسول، عرفان و نیایش گفت: هفت تن از این مصدومان بستری در بیمارستان‌ها بدحال هستند. دو تن از آنها در بیمارستان حضرت رسول تحت عمل جراحی قرار دارند و پنج تن دیگر نیز در آی سی یو بیمارستان‌های امام و شریعتی تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

مشاور وزیر بهداشت تاکید کرد: تمام اقدامات درمانی در بیمارستان‌های مذکور در حال انجام است و تیم‌های مجرب مغز و اعصاب و ارتوپدی و تخصص‌های مختلف در اورژانس این بیمارستان‌ها حضور دارند و مشغول ارایه خدمت هستند.

وی گفت: همچنین چهار تن از مصدومان از شرایط مساعد و پایداری برخوردارند و احتمالا همین امروز از بیمارستان مرخص می‌شوند.

گفتنی است به دنبال حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد و انتقال مصدومان به بیمارستان‌ها، دکتر ایرج حریرچی – سخنگوی وزارت بهداشت و دکتر عباس زارع نژاد – مشاور وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان امام از مصدومان عیادت کرده و در جریان روند درمانی آنها قرار گرفتند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار