«دونالد ترامپ»؛ از خواب کم و شروع روز بدون صبحانه تا پرخوری شبانه
کد خبر: ۱۳۱۲۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 27    -    ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
در روزهای پایانی سال میلادی ۲۰۱۸، انتظار می رود که دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده برای تعطیلات کریسمس حدود ۱۶ روز را دور از کاخ سفید بگذراند. در ادامه این مطلب قصد داریم برنامه روتین روزانه دونالد ترامپ در کاخ سفید را به استحضار شما برسانیم.

برنامه روزانه «دونالد ترامپ»؛ از خواب کم و شروع روز بدون صبحانه تا پرخوری شبانهدر روزهای پایانی سال میلادی ۲۰۱۸، انتظار می رود که دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده برای تعطیلات کریسمس حدود ۱۶ روز را دور از کاخ سفید بگذراند. وی در این مدت به احتمال فراوان به اقامتگاه لوکس خود با نام مار-اِ لاگو (Mar-a-Lago resort) در پالم بیچ فلوریدا برود و بدین ترتیب برای مدتی از فشار زندگی روزانه خود در واشنگتن، دستکم برای مدت کوتاهی، خلاص خواهد شد، برنامه فشرده روزانه ای که با دیدار با مشاوران ارشد، ملاقات با رهبران جهان و شرکت در کنفرانس های خبری همراه است. در ادامه این مطلب قصد داریم برنامه روتین روزانه دونالد ترامپ در کاخ سفید را به استحضار شما برسانیم.

دونالد ترامپ

بر اساس گزارش ها، دونالد ترامپ معمولاً ساعت ۵:۳۰ صبح از خواب بیدار شده و گاهی اوقات تماس های او با مشاوران خود و رهبران جهان از ساعت ۶ صبح آغاز می شود. بر اساس گزارش شبکه سی ان ان، دونالد ترامپ برای بیدار شدن نیازی به نوشیدن قهوه ندیده و ذاتاً سحرخیز است. گفته می شود که او بین ۳ تا ۴ ساعت در طول شب می خوابد و خود این خواب کم را رمز موفقیتش عنوان کرده است. وی درباره عادت سحرخیزی و کم خوابی خود چنین می گوید: «چگونه فردی که روزی ۱۲ و ۱۴ ساعت در روز می خوابد می تواند با فردی رقابت کند که تنها ۳ تا ۴ ساعت از شبانه روز را در خواب به سر می برد؟».

دونالد ترامپ

معلوم نیست که آیا ترامپ نیز جزو همان یک درصد از جمعیت جهان است که ذاتاً به خوابی بسیار کم نیاز دارند یا خیر. اگر این طور نباشد باید او را رییس جمهوری دچار کمبود خواب توصیف کرد زیرا بر اساس برآوردها و بررسی های علمی هر فرد سالمی باید بین ۷ تا ۸ ساعت در شبانه روز بخوابد تا بتواند راندمان کاری مناسبی داشته باشد. معمولاً صبحاانه در برنامه روزانه رییس جمهور ایالات متحده جایی ندارد اما وقتی که وقت و حوصله خوردن صبحانه باشد، صبحانه مورد علاقه او فیله گوساله و تخم مرغ است که اولی باید کمی آبدار بوده و دومی نیز عسلی. ترامپ در مصاحبه ای با جسی واترز در سال ۲۰۱۶ درباره عادت های غذایی اش چنین گفته است: «ناهار می خورم اما وعده بزرگ و اصلی من شام است».

دونالد ترامپ

علیرغم تلاش های رییس کارکنان کاخ سفید برای کاهش زمان بیکاری ترامپ، رییس جمهور معمولاً دقایقی از وقتش را به توئیت زدن صبحگاهی در حال تماشای اخبار فاکس نیوز در آغاز روز کاری در ساعت ۱۱ صبح اختصاص می دهد. او هر روز صبح خلاصه ای از اخبار مهم روزانه رسانه ها را دریافت می کند که گفته می شود در «اتاق جنگ» کمیته ملی جمهوری خواهان برای وی آماده می شود. گفته می شود که ۳ نفر مسئول این کار بوده و از ساعت ۶ صبح به رصد شبکه های خبری، روزنامه ها و اینترنت برای جمع آوری نظرات در مورد جمهوری خواهان و رقبا می پردازند. ظاهراً آن ها هر نیم ساعت یک بار گزارش های خود را به کاخ سفید ارسال می کنند.

دونالد ترامپ

بعد از خواندن اخبار روزانه، ترامپ معمولاً محل اقامت خود و خانواده اش در کاخ سفید را ترک کرده به وست وینگ (West Wing) می رود و سعی می کند از گزارش های روزانه طولانی در مورد مسائل امنیتی فرار کند. وی قبلاً نیز ساختار شکنی هایی داشته و گزارشی که با عنوان گزارش روزانه رییس جمهور شناخته می شد را نادیده گرفته است. او گزارش های شفاهی را ترجیح می دهد. ملاقات ها و برنامه های هر روز متفاوت است اما یکی از برنامه های روزانه رییس جمهور همیشه وجود داشته و ثابت است: «زمان اجرایی». مدت زمان اجرایی حدود ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه به طول می انجامد. این زمان شامل ملاقات های رسمی یا حضور در انظار عمومی نیست و گاهی اوقات بیش از ۹ ساعت از وقت روزانه رییس جمهور آمریکا صرف کارهای اجرایی می شود.

ناهار خوردن با دیگر مقامات رسمی معمول است اما هر روز اتفاق نمی افتد. دونالد ترامپ معمولاً ناهار می خورد که اغلب همراه با مهمانانی خواهد بود که توسط خود رییس جمهور انتخاب می شوند. برخلاف اوباماها، ترامپ به ندرت در خارج از کاخ سفید شام می خورد. او معمولاً شام خود را در کاخ سفید و یا استیک خانه محبوبش در هتل ترامپ میل می کند. ترامپ گفته که او می تواند هر کسی را برای شام دعوت کند و آن ها نیز از این موضوع استقبال می کنند.

 

انتخاب ترامپ برای شام معمولاً استیک کاملاً پخته، میت لوف و نوشابه رژیمی است. دسر مورد علاقه ترامپ نیز مشهور است: کیک سیب همراه با دو گلوله بستنی و این در حالی است که برای مهمانان دیگر کیک همراه با یک گلوله بستنی سرو می شود.

دونالد ترامپ

در تعطیلات، ترامپ معمولاً سفری ۲۵ مایلی به باشگاه شخصی گلف استرلینگ خود در ویرجینیا دارد. وی در دوران حضور خود در کاخ سفید ۱۶۶ بار به باشگاه های گلف خود سر زده است. اما برای تعطیلات طولانی تر، خانواده اول ایالات متحده به اقامتگاه مار اِ لاگو می روند، جایی که او کسب و کار را با سرگرمی و تفریح ترکیب می کند. اگر چه هنگام سفر به این اقامتگاه از همراهان و دستیاران او کاسته می شود اما این دستیاران در طول تعطیلات کریسمس نیز باید آماده فرا خوانده شدن باشند.

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ همواره جشن کریسمس خانوادگی اش را در این اقامتگاه برگزار می کند. هزینه بلیط حضور در این اقامتگاه تفریحی برای اعضای باشگاه گلف ۶۵۰ دلار و برای مهمانان ۱٫۰۰۰ دلار تعیین شده است. روز کاری رییس جمهور معمولاً در ساعت ۶:۳۰ عصر به پایان می رسد هر چند تا هنگام خواب همچنان به برخی امور حکومتی و موضوعات مهم رسیدگی خواهد کرد.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
3
2
به این چیزاش چیکار دارین...ب ما چ چی میخوره...آدم باشه که نیست هر چی خورد خورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
3
شنیدم رییس جمهورماخیلی دیرکارهاش روشروع میکنه,که حتی یکی ازشخصیتهای سیاسی بهشان اعتراض کرده بودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار