کاهش قیمت هندوانه در بازار+عکس
کد خبر: ۱۳۰۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 17    -    ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در خصوص تامین هندوانه شب یلدا اظهار کرد: هندوانه در بازار بسیار به وفور یافت می‌شود و قیمت آن به حد تعادل رسیده است. هفته گذشته قیمت هندوانه مرغوب تا ۳۲۰۰ تومان افزایش یافت اما در این هفته هندوانه مرغوب از ۱۰۰۰ تا ۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

وی با اشاره به عدم کمبود میوه‌های شب چله اذعان داست: در زمینه میوه‌های شب چله مانند خرمالو کمبودی در بازار نداریم و خرمالوی کن با قیمت ۵ تا ۹ هزار تومان و خرمالوی شمال ۳ تا ۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

کارگر در رابطه با بازار انار گفت: انار پس از سرمازدگی در سال‌های قبل احیا شده و در حال حاضر در بازار به وفور یافت می‌شود و کمبودی در تامین آن نداریم. قیمت انار در بازار ۴ تا ۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

وی با اشاره به این نکته که هندوانه مرغوب مینابی در بازار موجود است، تصریح کرد: هندوانه نو یا مینابی بسیار مرغوب است و در بازار به وفور یافت می‌شود البته هندوانه انباری هم از ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان در بازار وجود دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در خصوص مرکبات عنوان کرد: خوشبختانه مرکبات از ابتدای ورود بازار را متعادل کرد و شش ماهه دوم سال ما در بازار مشکل افزایش قیمت و کمبود میوه نداشتیم.

 
کاهش قیمت هندوانه در بازار

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
آقای رییس کیلویی ده هزار تومان با نبودنش چه فرقی داره وقتی نتونی بخری همان نبودنش بهتره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار