نرخ دلار ۴ رقمی شد
کد خبر: ۱۳۰۵۱۸
تاریخ انتشار: 2018 December 16    -    ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

نرخ دلار چند روز گذشته وارد کانال ۹ هزار تومانی شد و بازار در حالی به کار خود ادامه داد که برخی از فعالان با شروع هفته روند کاهشی این ارز را پیش بینی کرده بودند.

با این حال دلار اول هفته را با روند نزولی قیمت آغاز کرد و امروز نیز در کانال ۹ هزار تومانی به کار خود ادامه داد.

این درحالی است که با کاهش دوباره نرخ ارز افرادی که به امید سود در این بازار دلار خریداری کرده بودند برای فروش به بازار آمدند و برخی صرافان هراس فروش ارز خانگی را دلیل افزایش تقاضا برای فروش ارز می‌دانند.

نرخ دلار 4 رقمی شد

بررس بازار طلا سکه نیز نشان می‌دهد که تداوم کاهشی نرخ ارز بر این بازار نیز تاثیر گذار بوده و سکه امامی با کاهش حدود 200 هزار تومانی قیمت روبرو شد از طرفی قیمت طلای ۱۸ عیار نیز بی نصیب از این کاهش قیمت نبوده است.

فروش دلار ۹۹۵۰ تومانی در فردوسی

امروز صبح صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش 190 تومانی نسبت به صبح دیروز 9 هزار و 995 تومان اعلام کردند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با کاهش 180 تومانی نسبت به صبح دیروز با قیمت 9 هزار و 970 تومان خریداری می‌کردند.

قیمت ها در صرافی ملی کاهش یافت؛ ابتدا قیمت دلار از 9995 تومان صبح به 9980 تومان رسید؛ همزمان در این صرافی دلار با قیمت 9960 تومان از مردم خریداری می شد.

ولی هم اکنون دلار در این صرافی با قیمت 9950 تومان فروخته و با قیمت 9930 تومان از مردم خریداری شد.

همچنین قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با کاهش 150 تومانی نسبت به صبح دیروز 11 هزار و 900 تومان رسید؛ قیمت خرید یورو نیز با 100 تومان کاهش نسبت به صبح دیروز در صرافی‌های دولتی 11 هزار و 850 تومان اعلام شد.

قیمت یورو نیز نسبت به صبح امروز با کاهش همراه شده است؛ ابتدا قیمت یورو با کاهش قیمت نسبت به صبح با قیمت 11 هزار و 880 تومان فروخته و با قیمت 11 هزار و 840 تومان خریداری می شد.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار