ایسوس 3؛ منحصر به فرد، شجاع و بی‌پروا
کد خبر: ۱۳۰۴۰۰
تاریخ انتشار: 2018 December 15    -    ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
در حال حاضر تعداد کمی از افراد برند ایسوس به گوششان نخورده است. ایسوس یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیاست. تلفن‌های همراه این کمپانی با نام Zenfone شهرت دارد. زن فون 2 که از اولین گوشی‌های ایسوس بود، در ژانویه 2015 به بازار عرضه و یک سال بعد، یعنی در سال 2016 زن فون 3 در چند مدل معرفی شد: ایسوس زن فون 3، ایسوس زن فون دلوکس و ایسوس زن فون اولترا.

همین حالا از سایت دیوار بخرید

در حال حاضر تعداد کمی از افراد برند ایسوس به گوششان نخورده است. ایسوس یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیاست. تلفن‌های همراه این کمپانی با نام Zenfone شهرت دارد. زن فون 2 که از اولین گوشی‌های ایسوس بود، در ژانویه 2015 به بازار عرضه و یک سال بعد، یعنی در سال 2016 زن فون 3 در چند مدل معرفی شد: ایسوس زن فون 3، ایسوس زن فون دلوکس و ایسوس زن فون اولترا. گوشی موبایل کارکرده ایسوس ZenFone 3 خیلی زود به ایران آمد و حالا همه انواع آن در سایت دیوار خرید و فروش می‌شود.

ایسوس 3؛ منحصر به فرد، شجاع و بی‌پروا

همه مدل‌های زن فون 3 دارای سیستم عامل اندروید 6 است. با این وجود زن فون 3 ارزان‌تر از دلوکس و اولترا عنوان می‌شود. زن فون 3 ترکیبی از فلز و شیشه اما در اولترا و دلوکس فقط از فلز استفاده شده است. زن فون 3 نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دارد. همچنین قدرت پردازنده 8 هسته‌ای این تلفن همراه به گونه‌ای است که به اندازه یک رایانه کار می‌کند. سنسور اثر انگشت هم در قسمت عقب گوشی قرار دارد. در سایت دیوار گوشی موبایل کارکرده ایسوس زن فون 3 در یک آگهی سه میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید این موبایل در حد آکبند است. در آگهی دیگری زن فون 3 به شرط سلامت، 3 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

زن فون 3 دلوکس به نوعی گل سرسبد زن فون 3 است. نمایشگر 5.7 اینچی فول اچ دی، دوربین 23 مگاپیکسلی، رم 6 گیگابایتی با پردازنده جدید و قوی اسنپدراگون از وِیژگی‌های اختصاصی این اسمارت فون توصیف می‌شود. از سوی دیگر دلوکس قابلیتی دارد که از یک سو زمان شارژ باتری را کاهش می‌دهد و از سوی دیگر تلفن همراه تا مدت بیشتری شارژ دارد. اسمارت فون زن فون 3 دلوکس هم‌اکنون در کشور چندان موجودی ندارد، اما از آنجایی که در سایت دیوار جوینده یابنده است، در میان آگهی‌های گوشی موبایل کارکرده ایسوس چند مورد از این تلفن همراه دیده می‌شود. برای مثال زن فون 3 دلوکس در یک آگهی 4 میلیون و در آگهی دیگری حدود 4 میلیون و 950 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دست اخر به بررسی  zenfone 3  اولترا می‌پردازیم. این گوشی هوشمند یک نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی دارد که 95 درصد طیف رنگ‌ها را پوشش می‌دهد. دو اسپیکر روی زن فون 3 اولترا تعبیه شده که صدا را به صورت شفاف به گوش می‌رساند. کیفیت دوربین اولترا، 23 مگاپیکسل است و در آن یک فناوری انحصاری به کار رفته است: اتوفوکوس TriTec. پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون و 4 گیگابایت رم از دیگر ویژگی‌های زن فون 3 اولترا معرفی می‌شود. قیمت خرید گوشی موبایل کارکرده ایسوس در مدل zenfone 3 ultra  در یک آگهی سایت دیوار 5 میلیون و 400 هزار تومان عنوان شده است. البته در آگهی دیگری نیز به قیمت توافقی به فروش می‌رسد.

ایسوس با قابلیت‌های انحصاری که روی زن فون‌های خود به کار گرفته است، نشان می‌دهد قصد دارد اسمارت فون‌هایی عرضه کند که هیچ اندروید و آیفونی روی دستش بلند نشود. به هر طریق اما چنانچه در خرید گوشی موبایل کارکرده ایسوس شک دارید، به وبلاگ سایت دیوار مراجعه و راهنمای خرید تلفن‌های همراه دست دوم را مطالعه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

منبع: ویرلن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار