عجیب‌ترین وصیت نامه‌ها +تصاویر
کد خبر: ۱۳۰۳۲۲
تاریخ انتشار: 2018 December 16    -    ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

آنجل پانتوجا، جوان ۲۴ ساله آمریکایی، وصیت کرده بود که پس از مرگش در مراسم تشییع جنازه خود حضور داشته باشد. مادر آنجل از مسئولین غسال خانه خواسته بود تا آخرین آرزوی پسرش را بر آورده کنند. به این ترتیب آن‌ها برای اجرای وصیت عجیب این جوان، او را به حالت مومیایی در آوردند تا بتواند ایستاده در طول مراسم تشییع جنازه در کنار تابوت خود قرار بگیرد و مهمانان با او وداع کنند. پس از مراسم تشییع جنازه وی را در تابوت قرار دادند و دفن کردند.

عجیب‌ترین وصیت نامه‌ها,اخبار جالب,خبرهای جالب,خواندنی ها و دیدنی ها

 

ارثیه ۱۲ میلیون دلاری برای سگ

عجیب‌ترین وصیت نامه‌ها +تصاویر

هلمسلی، یکی از میلیاردر‌های معروف آمریکایی قبل از مرگش در سن ۸۷ سالگی برای سگ خود، ترابل، ۱۲ میلیون دلار ارث باقی گذاشت تا این سگ بتواند تا آخر عمر به زنگی اشرافی خود ادامه بدهد. اما جالب اینجاست که این زن میلیاردر در مورد نوه‌های خود این قدر دست و دل باز نبوده است. وی دو تن از آن‌ها را از ارث محروم کرده و برای دو نوهٔ دیگرش تنها ۵ میلیون دلار ارث گذاشته است، آن هم به شرط اینکه حداقل یک بار در سال به قبر پدر خود (تنها فرزند هلمسلی) سر بزنند. او همچنین وصیت کرده که پس از مرگ ترابل، جسد او را در کنار قبر خودش دفن کنند.

 

۳۳۰هزار پوند برای همسر به شرط اینکه هر روز یک نخ سیگار مصرف کند

عجیب‌ترین وصیت نامه‌ها +تصاویر

همسر برات هرگز اجازه نمی‌داد که شوهرش سیگار مصرف کند، او هم به تلافی این کار همسرش، وصیت کرد که ۳۳۰ هزار پوند به همسرش برسد به شرط اینکه او هر روز یک نخ سیگار مصرف کند.

 

وقف همهٔ دارایی برای ساخت یک کتابخانه ضد زن

عجیب‌ترین وصیت نامه‌ها +تصاویر

ایوا زینک به قدری از زنان متنفر بود که قبل از مرگش در سال ۱۹۳۰، وصیت کرد که تمام دارایی‌اش وقف ساخت کتابخانه‌ای شود که در آن کتاب‌های هیچ یک از نویسندگان، ناشران و مترجمان زن وجود نداشته باشد، تمام کارکنان مرد باشند و بر سر در آن عبارت «ورود زن‌ها ممنوع» نوشته شود. اما یکی از دختران زینک مانع از اجرای این وصیت پدرش شد.

 

همه ثروت برای همسر به شرط اینکه مجدداً ازدواج کند

عجیب‌ترین وصیت نامه‌ها +تصاویر

در سال ۱۸۴۱ هنریچ هین یک شاعر آلمانی با اوژنی میرات ازدواج کرد و در وصیت نامه خود تمام ثروت و دارایی‌اش را از آن همسرش کرد به این شرط که پس از مرگ هین، او دوباره ازدواج کند. وقتی از او پرسیدند که چرا چنین شرطی گذاشتی جواب داد: «در این صورت حداقل یک مرد از مرگ من افسوس خواهد خورد». هین در سال ۱۸۵۶ فوت کرد.

 

سوزاندن جنازه و فرستادن خاکستر آن به فضا

عجیب‌ترین وصیت نامه‌ها +تصاویر

رادنبری، خالق مجموعه تلویزیونی «استار ترک»، به قدری داستان‌های علمی تخیلی و فضا نوردی را دوست داشت که وصیت کرد پس از مرگش جسد او سوزانده شود و خاکستر آن به فضا فرستاده و در آنجا پراکنده شود. در سال ۱۹۹۷ آرزوی او بر آورده شد و خاکستر او با یک ماهواره اسپانیایی به فضا فرستاده و در آنجا پخش شد.

 

هر روز یک شاخه گل برای همسر

عجیب‌ترین وصیت نامه‌ها +تصاویر

جک بنی و ساید مارکس عاشقانه یکدیگر را دوست داشتند، اما پس از ۴۸ سال زندگی مشترک، جک در سال ۱۹۷۴ فوت کرد. جک پیش از مرگش با یکی از گل فروشی‌های محل سکونت خود به توافق رسیده بود تا او پس از مرگ جک، هر روز یک شاخه گل رز قرمز برای همسرش ببرد.

 

اهدا دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب به یک سگ

عجیب‌ترین وصیت نامه‌ها +تصاویر

دوروتی ادوارد قبل از مرگش وصیت کرد که دستگاه تنطیم کننده ضربان قلب او را به یک سگ اهدا کنند. پس از مرگ دوروتی، خانوادهٔ او به وصیتش عمل کردند. این دستگاه از داخل بدن او برداشته شد و تحت اختیار دانشکده دام پزشکی جورجیا قرار گرفت تا آن را به یک سگ اهدا کنند. آن‌ها نیز این دستگاه را درون بدن سگی به نام سانشاین که از ناراحتی قلبی رنج می‌برد، کار گذاشتند.

عجیب ترین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار