اعتصاب در پرسپولیس؛ ادامه لیگ در ابهام
کد خبر: ۱۳۰۰۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 11    -    ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

سیدجلال حسینی و حسین ماهینی، کاپیتان های پرسپولیس، امروز سه شنبه در محل باشگاه حضور پیدا کردند. آن ها پس از جلسه با حمیدرضا گرشاسبی و ایرج عرب، با توجه به مشکلات موجود و نامشخص بودن وضعیت مدیریت باشگاه، رسما اعلام کردند: «تیم فوتبال پرسپولیس از فردا تمرینات خود را تعطیل خواهد کرد و در جلسه ای با بازیکنان عدم حضور در بازی روز جمعه را نیز بررسی می کنند.»

کاپیتان های پرسپولیس در پی اتفاقاتی که امروز روی داد و بیانیه ای که صادر شد، در محل باشگاه حضور یافتند. این حضور پس از آن اتفاق افتاد که حمیدرضا گرشاسبی صبح امروز در گفتگویی تلفنی از اعضای تیم خواسته بود تمرین را انجام بدهند و پس از آن برای صحبت به باشگاه بیایند.

حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس که همراه با کاپیتان سرخپوشان در جلسه ای با حمید رضا گرشاسبی حضور پیدا کرده بود  گفت: ما قصد داشتیم از امروز سه شنبه تمرین نکنیم ولی با صحبت های آقای گرشاسبی و احترامی که برای ایشان قائل هستیم اجرای این تصمیم را عقب انداختیم اما با توجه به اینکه باشگاه با وضعیت پیش آمده، دچار مشکل است از فردا تمرین نمی کنیم.

امیدواریم با اقدام هایی که صورت می‌گیرد، این شرایط به سرعت پایان یابد. این کار را هم برای روشن شدن وضعیت خودمان و پرسپولیس انجام می دهیم.

حسین ماهینی ادامه داد: با شرایط عجیب و غریبی روبرو شده ایم. همه چیز در باشگاه داشت خوب پیش می رفت. با مدیریت خوب آقای گرشاسبی، باشگاه از بدهی ها و پرونده های خودش کم می کرد و هم تیم روند صعودی داشت. تمام این حرص و جوش خوردن ها و با مصدومیت بازی کردن ها برای این بود که در نیم فصل دوم کار کسب سومین قهرمانی پیاپی را یکسره کنیم. به این فکر می کردیم بعد از حضور در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان سال بعد کار را در فینال تمام کرده و قهرمان می شویم ولی یک دفعه همه چیز زیرو رو شد.

اعتصاب دوباره بازیکنان پرسپولیس

وی ادامه داد: همه ما در شوک هستیم. خیلی زحمت کشیدیم و تلاش کردیم تا به اینجا برسیم. در باشگاه هم خون دل زیادی خورده شد تا آن تمام بحران ها پشت سر گذاشته شود. به خدا با چنگ و دندان خودمان را بالا کشیده ایم. اصلا باورمان نمی شود که قرار است آخرش این طور شود. بعضی یا نمی خواهند ما بیشتر از این ادامه بدهیم یا متوجه نیستند چه شرایطی برای پرسپولیس به وجود آمده است. با یک تدبیر ساده می توانستند همه مشکلات را حل کنند اما گویا قرار نیست پرسپولیس رنگ ثبات، آرامش و موفقیت را ببیند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: مثل این است که یک دفعه با سر به دیوار خورده باشیم ما نمی خواهیم برای کسی مشکل ایجاد شود، واقعا ناچار به این کار شدیم. تمرین نمی کنیم تا بیایند ما و باشگاهمان را از این بلاتکلیفی خارج کنند. می دانیم الان هواداران چه حالی دارند. تحمل این یکی را دیگر نداریم ولی آن ها باید بدانند حال همه ما از آنها خرابتر است.

کاپیتان دوم پرسپولیس اضافه کرد: تمام آن چه ساخته بودیم پیش چشمانمان در حال خراب شدن است. ما یک تیم و گروه خوب شده بودیم. به خدا خیلی همدل بودیم اما الان نمی دانیم چه چیزی انتظارمان را می کشد. یک سال منتظر این لحظه بودیم که پنجره باز شود و نفسی بکشیم ولی الان دیگر کلاً نمی توانیم نفس بکشیم و راه گلویمان را بسته اند.

مشکل خاصی نداشتیم همه چیز روال عادی داشت ولی یک دفعه انگار زلزله آمده باشد. الان مقطعی است که ما باید خودمان را تقویت می کردیم. منابع مالی خوبی هم برای باشگاه وجود داشت. اما به خاطر این بلاتکلیفی به آن ها دسترسی نداریم.

ماهینی تصریح کرد: آقای گرشاسبی و آقای عرب دنبال این بودند که تا بعد از دیدار با سپاهان صبر کنیم ولی مساله این است که آن ها هم خودشان وضعیت نامعلومی دارند. اگر می دانستیم آنها هستند و مثل همیشه به قول خود عمل می کردند و ما هم با همه مشکلات کنار می آمدیم تا روند خوب تیممان تغییر نکنند اما چون به این دو نفر هم اعتماد نشده است و آنها را هم بلاتکلیف نگه داشته اند تصمیم گرفتیم خواسته خودمان را عملی کنیم.

سید جلال حسینی نیز پس از این نشست اظهار داشت: خیلی ساده باید بگویم واقعاً خسته شده ایم. دیگر نمی توانیم این شرایط را ادامه بدهیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تمرینات را از فردا ،چهارشنبه، تعطیل کنیم تا وضعیت پرسپولیس روشن شود. ما دنبال ثبات در مدیریت باشگاه و آرامش پرسپولیس بودیم و هستیم ولی بی فایده است چون دیگران این ثبات را نمی خواهند.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری روبروی ما و پرسپولیس قرار گرفته اند و می خواهند جلوی موفقیت باشگاهمان را بگیرند. توجه ندارند که ما چه وضعیتی را پشت سر می گذاریم و آن چه جریان دارد تا چه حد آزار دهنده و فلج کننده است. ما دنبال هیاهو نبودیم و نیستیم. کاری هم به دیگران نداریم که چه امکانات و شرایط مطلوبی دارند فقط می خواهیم به ما هم اجازه بدهند روند عادی و خوبی که داشتیم را ادامه دهیم.

حسینی ادامه داد: مشکل و سختی داشتیم ولی روز به روز با درایت مشکلات مان در حال حل شدن بود و روندمان چه در باشگاه و چه در تیم رو به رشد بود ولی یک دفعه ترمز ما را کشیدند. اصلاً نمی دانند یا متوجه نیستند دو پنجره نقل و انتقالات به روی ما بسته بود و در این پنجره نقل و انتقالات که باز می شود باید بازیکن جذب کنیم ولی وضعیت مدیریت مشخصی نداریم و به همین دلیل نمی توانیم از امکانات مالی که باشگاه دارد استفاده کنیم . همه پنجره ها و روزنه های امید به روی ما بسته شده است.

وی ادامه داد: اگر هم بخواهیم نمی شود با این شرایط ادامه داد چرا که واقعا مأیوس شده ایم ما داشتیم خوب پیش می رفتیم اما اصلا نمیدانیم چرا این طور شد. همین الان اردویی که قرار بود در قطر داشته باشیم وضعیت نامعلومی دارد چون به دلیل بلاتکلیف بودن مدیریت نتوانسته ایم آن را نهایی کنیم. همه چیز مهیا است برای اینکه مشکلات پرسپولیس حل شود اما اجازه دسترسی برایمان قطع شده است.

به خاطر این مشکلاتی که برایمان بوجود آورده اند باشگاه نه به در آمد های خودش از لیگ قهرمانان دسترسی دارد و نه اسپانسر به تعهداتش عمل می کند. با این شرایط که نمی توان کار کرد. بعدا که نتیجه نگیریم چه کسی می خواهد این مسایل و تبعات آن را گردن بگیرد؟

کاپیتان سرخپوشان خاطر نشان کرد: آقایان گرشاسبی و عرب لطف دارند. سعی خودشان را هم کرده اند ولی چون بلاتکلیف هستند آن ها هم نمی توانند کار کنند یا دستوری بدهند، پس ما هم از فردا تمرینات را تعطیل می کنیم.

سید جلال حسینی در ادامه صحبت های خود گفت: می خواهیم ثبات مدیریتی و همان شرایط رو به پیشرفت به باشگاه برگردد. ما برای لیگ قهرمانان سال بعد برنامه ویژه ای داشتیم ولی الان نمی دانیم چه خواهد شد. تقاضای ما از هرکس که می تواند کمک کند این است که پرسپولیس را از این بلاتکلیفی خارج کنند. تا این لحظه عدم حضور در تمرینات قطعی است و در جلسه ای که با بازیکنان خواهیم داشت درباره عدم حضور در بازی روز جمعه هم تصمیم می گیریم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان تصریح کرد: رسانه ها، هواداران و مسئولان شاهد هستند که همه اعضای تیم در این مدت در کمال فداکاری و تعصب، همه این مشکلات را تاب آورند و اگر الان این تصمیم را گرفته ایم ناچاریم، چرا که برای نجات پرسپولیس و خارج ساختن آن از این وضعیت همه راه ها را رفته ایم اما به نتیجه ای نرسیده ایم.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
کدوم مشکلاتو میگن؟؟؟؟ مگه چه اتفاقی افتاده؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
شاید میترسن بابا مسعود دیگه نتونه اونجور که باید و شاید براشون امتیاز جمع کنه.
مگر نه قانون منع بکارگیری بازنشستگان برا همه کشور هست.
ضمنا از کی تا حالا بازیکن در انتخاب مدیرعامل دخالت میکنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار