مزاحمت برای ستاره سینما در فضای مجازی
کد خبر: ۱۳۰۰۱۵
تاریخ انتشار: 2018 December 11    -    ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

سرهنگ کارآگاه تورج کاظمی ، رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات و فناوری ( فتا ) تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که در شبکه های مجازی برای افراد مشهور بویژه ستارهای سینمایی ایجاد مزاحمت کرده بود.

سرهنگ تورج کاظمی در توضیح این خبر گفت : در آبان ماه سال جاری یکی از بازیگران معروف سینما ، تئاتر و تلویزیون با مراجعه به پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص نشر اکاذیب ، توهین و افترا توسط یک صفحه اینستاگرام با هویت نامشخص علیه خود ابراز شکایت نمود و اظهار داشت : "حدود یک سال است که فرد ناشناسی در یک صفحه اینستاگرام که بیش از یکصد هزار نفر نیز فالوور دارد ، با درج مطالب نامناسب مورد مزاحمت قرار گرفته ام و علیرغم مدارا و گذشت در طی این مدت متهم به اقدامات خود ادامه داده است .

با آغاز رسیدگی به شکایت این چهره سینمایی ، کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات ویژه توانستند تا در کمترین زمان ممکن متهم پرونده را که جوانی30ساله است ، با اقدامات ویژه شناسایی کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک منزل مجردی واقع در میدان دربند دستگیر گردید.

با دستگیری و انتقال متهم به پلیس فتا ، وی صراحتا به ایجاد صفحه اینستاگرام انگیزه خود را کینه جویی و افزایش مخاطب خود در این صفحه اعلام و عنوان داشت : هیچگاه تصور نمی کردم که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شوم و حالا که دستگیر شدم حاضرم علاوه بر جلب رضایت شاکی ، رسما از وی عذر خواهی کنم .

سرهنگ تورج کاظمی ، رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات و فناوری با اعلام این خبر عنوان داشت : متهم با تکمیل پرونده و برابر دستورمقاممحترم قضایی دادسرای جرایم رایانه ای روانه زندان شده است .

برنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار