شوخی با اسلحه بادی منجر به قتل غیرعمد شد
کد خبر: ۱۳۰۰۱۳
تاریخ انتشار: 2018 December 11    -    ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از وقوع یک فقره قتل غیر عمد در اثر سهل انگاری و شوخی نابجا با اسلحه بادی در بندرعباس خبر داد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی گفت: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیر خوردگی وانتقال مجروح به بیمارستان شهید محمدی ‌بندرعباس‌، مأموران جهت بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در بیمارستان و تحقیقات اولیه صورت گرفته مشخص شد فردی 50 ساله از ناحیه سمت راست سینه مجروح شده که اقدامات پزشکان بر روی فرد موثر واقع نشده و فوت کرده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی تکمیلی مشخص شد متوفی توسط فردی به هویت "عیسی ق " 63 ساله به بیمارستان منتقل شده است، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و در اجرای دستور قضائی فرد مذکور دستگیر و به همراه پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهم معترف شد که کارگر یکی از سازمان‌های خدماتی بوده و جهت دیدن دوستان وهمکاران سابق خود به محل کار آنها واقع در یکی از گلخانه های بندرعباس رفته که درآن محل با یک قبضه سلاح بادی متعلق به یکی از کارگران با یکدیگر شوخی می کردند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در ادامه اعترافات خود اعلام داشت با تصور اینکه اسلحه خالی است، اقدام به شلیک کرده که ناگهان ‌تیری به سمت راست سینه متوفی شلیک شده و نامبرده پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت فوت کرده است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار