زیباترین چیدمان آشپزخانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد
کد خبر: ۱۳۰۰۰۲
تاریخ انتشار: 2018 December 11    -    ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
از آنجایی که بسیاری از ایرانیان در آشپزخانه خود از فرش و قالیچه استفاده می‌کنند، به زیبایی کف آشپزخانه و کاشی‌های استفاده شده در آن دقت نمی‌کنند. اما فرش و یا قالیچه هر اندازه که با دوام باشند، باز هم نمی‌توانند در آشپزخانه آنگونه که باید کاربردی باشند. پس بهتر است در انتخاب کفپوش آشپزخانه دقت زیادی کرده ...

زیباترین چیدمان آشپزخانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشدبه گزارش «تابناک باتو»؛ اگر به دنبال زیباترین مدل‌های دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۱۸ و شیک‌ترین و جدیدترین طراحی‌های روز دنیا هستید، این مطلب را از دست ندهید.

انتخاب مناسب دکوراسیون آشپزخانه همواره یکی از دغدغه‌های افراد در این زمینه است؛ چرا که آشپزخانه به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود و بایستی به آن توجه ویژه‌ای داشت. اکثر افراد نیز در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به دنبال آخرین و جدیدترین مدل‌ها هستند تا دکوراسیون آشپزخانه خود را با جدیدترین گرایش‌های دکوراسیون داخلی طراحی کنند. با توجه به این امر، در این مطلب چند مورد از جدیدترین ویژگی‌هایی که در مدل‌های دکوراسیون آشپزخانه‌های ۲۰۱۸ استفاده می‌شوند را برایتان آماده کرده‌ایم تا از آن‌ها ایده گرفته و بتوانید آشپزخانه خود را به زیباترین و جدیدترین نوع ممکن طراحی کنید.

از کفپوش تیره‌تر استفاده کنید

زیباترین چیدمان آشپزخانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

اگر از رنگ‌های روشن در دیوارها و کابینت‌های آشپزخانه استفاده کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که برای کفپوش آن رنگ‌های تیره انتخاب کنید؛ چرا که در این صورت، روشنی رنگ کابینت‌ها بیشتر مشخص شده و بر زیبایی آشپزخانه‌تان افزوده خواهد شد. در تصویر زیر نمونه‌ای از جزیره آشپزخانه که از این ترفند در آن استفاده شده را مشاهده می‌کنید.

فراتر از خاکستری فکر کنید

ته رنگ خاکستری معمولا در بسیاری از رنگ‌ها و به خصوص در رنگ‌آمیزی آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود. با کمی خلاقیت می‌توان با استفاده از این رنگ، رنگ‌هایی زیبا و دلنشین‌تر مانند بنفش-خاکستری، سبز-خاکستری و یا آبی-خاکستری، مانند رنگ آشپزخانه تصویر زیر، بوجود آورد.

زیباترین چیدمان آشپزخانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

از فلزات استفاده کنید

اگر در طراحی آشپزخانه‌تان از کابینت استفاده نکرده‌اید، هود آشپزخانه تبدیل به نقطه کانونی آشپزخانه خواهد شد. در این صورت می‌توانید آن را به نوعی انتخاب کنید که بیشتر جلب توجه کند. همچنین اگر در دکوراسیون آشپزخانه‌تان همانند تصویر زیر از نمای آجری و یا شبیه به آن استفاده شده، می‌توانید از فلزاتی مانند مس برای بهتر دیده شدن آن استفاده کنید.

زیباترین چیدمان آشپزخانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

کف آشپزخانه خود را به زیبایی طراحی کنید

از آنجایی که بسیاری از ایرانیان در آشپزخانه خود از فرش و قالیچه استفاده می‌کنند، به زیبایی کف آشپزخانه و کاشی‌های استفاده شده در آن دقت نمی‌کنند. اما فرش و یا قالیچه هر اندازه که با دوام باشند، باز هم نمی‌توانند در آشپزخانه آنگونه که باید کاربردی باشند. پس بهتر است در انتخاب کفپوش آشپزخانه دقت زیادی کرده و بهترین طرح را برای آن انتخاب کنید.

زیباترین چیدمان آشپزخانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

کفپوش با طرح زیبا، آشپزخانه‌تان را جذاب‌تر خواهد کرد
از دکوراسیون چوبی استفاده کنید

شاید بسیاری از افراد علاقه چندانی به دکوراسیون چوبی نداشته باشند و از آن تنها در کابینت‌های آشپزخانه خود استفاده کنند. اما با انتخاب طرح مناسب برای دکوراسیون چوبی، می‌توانید همانند آشپزخانه زیر، دکوراسیونی زیبا و جذاب داشته باشید.

زیباترین چیدمان آشپزخانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون آشپزخانه

استفاده مناسب از رنگ مشکی بین رنگ‌های روشن، همانند تصویر زیر، می‌تواند توجه همه را به آشپزخانه شما جلب کند.

در این مطلب به معرفی نمونه‌هایی از مدل‌های آشپزخانه‌ها در سال جدید پرداختیم. به نظر شما در زیباترین مدل‌های دکوراسیون آشپزخانه در سال ۲۰۱۸ چه ویژگی‌هایی را مشاهده خواهیم کرد؟


زیباترین چیدمان آشپزخانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشدمنبع: tookamart.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار