میزبان دیدار الاهلی –پرسپولیس
کد خبر: ۱۲۹۵۶۳
تاریخ انتشار: 2018 December 06    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

باشگاه الاهلی عربستان، یکی از حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، شهر دبی امارات را برای میزبانی از نماینده ایران انتخاب کرد.

با توجه به این که دیدار نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا باید در کشوری بی طرف برگزار شود، باشگاه الاهلی که در مرحله گروهی با پرسپولیس کشورمان همگروه شده است، شهر دبی امارات متحده عربی را برای میزبانی از نماینده ایران انتخاب کرد.

روزنامه عکاظ عربستان سعودی روز چهارشنبه نوشت: در نشست مسئولان این باشگاه به ریاست ماجد النفیعی رئیس و با حضورعبدالله البترجیموسی نائب رئیس باشگاه، المحیانی مدیر تیم‌های فوتبال الاهلی و سرمربی پاپلو گویدی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تصمیم بر این شد که این تیم مسابقه برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را ماه آوریل در شهر دبی برگزار کند.

در دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا، الاهلی عربستان مسقط عمان را به عنوان محل میزبانی از تیم‌های ایرانی انتخاب کرده بود. البته انتظار می‌رود این بار این باشگاه ورزشگاه الوصل را برای انجام این بازی انتخاب کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران به همراه الاهلی عربستان، السد قطر و برنده مسابقه تیم‌های پاختاکور ازبکستان با نیروی هوایی عراق و النصر امارات در گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار