عامل آتش زدن مردم در تهران دستگیر شد
کد خبر: ۱۲۹۵۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 06    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با انتشار تصویر شخصی جوان در فضای مجازی که جهت خوشگذرانی اقدام به آتش زدن برخی افراد در پارک‌ها و فضاهای سبز شهر تهران کرده بود، به دستور رئیس پلیس تهران بزرگ تیم ویژه‌ای در پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ جهت شناسایی و دستگیری این شخص تشکیل شد.

همزمان با آغاز تحقیقات جهت شناسایی این شخص، تعداد زیادی از شهروندان از طریق پیام گذاری در شبکه‌های مختلف مجازی و همچنین تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ضمن ابراز تاسف از انجام دادن چنین اقداماتی اطلاعاتی را در خصوص هویت و محل‌های تردد این شخص در اختیار پلیس قرار دادند.

با بهره گیری از این اطلاعات و دیگر اقدامات پلیسی، نهایتا یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه شرارت و ... در جنوب تهران به نام مهدی. ع. معروف به مهدی پیتی شناسایی و بامداد روز جاری - پنجشنبه مورخه ۱۵ آذرماه سال جاری دستگیر و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
2
عجب روانی ای هستش. فورا باید اعدام بشه. فقط اعدام
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
خوشحال شدم .
عجب حیواناتی پیدا می شه تو شهر.
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
برخی کوچه پس کوچه های جنوب شهر تهران به تشبیه ترامپ در مورد کشورهای افریقایی بسیار شبیه است .اسامی عجیب و غریبی مثل لاکپشت یخی پیتی گوسفند و ....در کوچه پس کوچه های مناطق جنوبی اسامی غریبی نیس که نتیجه فقر شدید فرهنگی و اقتصادیست بچه های بیش فعالی که در ان مناطق بزرگ میشوند گنده لات محل قهرمان زندگیشان و اعمال مجرمانه و خطرناک تنها راه برای احساس موجودیت در بین دوستانشان است.ان مناطق باید کاملا از وجود تمامی مواد فروشان عمده و خرده ارازل و معتادین متهاجر و کارتن خوابان و .....پاک سازی شود ان مناطق با برنامه های فرهنگی واصلاح نمیگردد .فقط معدوم کردن کارتن خوابانی و خلافکاران و مواد فروشانی که اصلاح نمیشوند و نسرکوب و مجازات شدید مجرمان و اخراج افاغنه مهاجر تنها راه اصلاح ان منطق است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
چه فایده دستگیری وقتی که یکی دو ماه بعد ازاد می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار