آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز
کد خبر: ۱۲۹۴۶۷
تاریخ انتشار: 2018 December 05    -    ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

امروز هم روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه یافت و ارز مسافرتی نیز مقداری ارزان شد اما نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها بدون تغییر ۱۱ هزار و ۲۲۷ تومان باقی ماند.

در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته سکه تمام طرح جدید ثابت مانده و سکه تمام طرح قدیم ۲۰ هزار تومان کاهش یاقته است.

همچنین نیم سکه یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به دیرو کاهش یافته است اما ربع سکه با مقداری افزایش یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و سکه گرمی نیز با حفظ ثبات ۶۵۰ هزار تومان است.

هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۶۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

در بازار ارز نیز بانک‌ها امروز دلار را ۱۱ هزار و ۲۲۷ تومان از مردم خریدند که نسبت به روز گذشته بدون تغییر مانده است.

همچنین نرخ خرید یورو در بانک‌ها نسبت به روز گذشته اندکی کاهش داشته و مردم امروز می‌توانستند هر یورو خود را به قیمت ۱۲ هزار و ۷۴۶ تومان به بانک‌ها بفروشند.

بر اساس این گزارش، نرخ خرید هر پوند انگلیس نیز امروز در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۲۸۰ تومان بوده است.

شعب ارزی بانک‌ها همچنین در صورت تکمیل بودن مدارک مسافرانی که قصد سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع را دارند تا ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا سقف ۱۰۰۰ یورو با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌فروشند.

بر اساس اعلام صرافی‌ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۳۰۳ تومان، نرخ فروش درهم ۳۱۵۴ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۴ هزار و ۷۷۹ تومان است.

قیمت هر یورو در صرافی بانک‌ملی نیز ۱۲ هزار و ۹۴۵ تومان بوده است. در حالی که ارز مسافرتی که به صورت محدود به مسافران عرضه می‌شود، با احتساب کارمزد ۱۳ هزار و ۳۶۱ تومان است.

به این ترتیب، بررسی قیمت‌ها در بازار آزاد و ارز مسافرتی نشان می‌دهد که قیمت ارز مسافرتی بالاتر از بازار آزاد است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار