راهنمای خرید درب حیاط، درب ویلایی و درب پارکینگ (ماشین رو)
کد خبر: ۱۲۹۴۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 09    -    ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
قبلا خرید یک درب ویلایی یا درب ورودی ساختمان یا درب پارکینگ یا درب حیاط مستلزم این بود که به یک درب و پنجره سازی مراجعه کنیم و یکی از طرح های تکراری که قبلا بارها و بارها ساخته شده بود را سفارش دهیم.

راهنمای خرید درب حیاط، درب ویلایی و درب پارکینگ (ماشین رو)

یکی از مهمترین عناصر زیبایی یک ساختمان درب ورودی آن میباشد به همین خاطر سازندگان ساختمان و پیمانکاران همیشه به دنبال یک درب زیبا و با کیفیت و دارای خدمات پس از فروش خوب میگردند.

راهنمای خرید درب حیاط، درب ویلایی و درب پارکینگ (ماشین رو)

قبلا خرید یک درب ویلایی یا درب ورودی ساختمان یا درب پارکینگ یا درب حیاط مستلزم این بود که به یک درب و پنجره سازی مراجعه کنیم و یکی از طرح های تکراری که قبلا بارها و بارها ساخته شده بود را سفارش دهیم. معمولا خودمان باید ابعاد و اندازه میدادیم و ممکن بود ابعاد و اندازه ها با ابعاد و اندازه هایی که از نظر فنی باید گرفته میشد مغایرت داشته و درب با ابعادی متفاوت ساخته میشد و پس از آن هیچ راهی جز لکه کاری برای نصب درب نداشتیم. از طرفی درب و پنجره ساز بدون در نظر داشتن نکات فنی و مهندسی برایمان درب فلزی میساخت و اگرکسی به دنبال زیبا بودن درب ورودی خود بود، با نصب چند گل فرفورژه به صورت سلیقه ای درب را از بقیه درب ها متمایز میکرد. حال اگر درب از لحاظ ابعادی و از لحاظ ساختاری درست ساخته میشد قسمت سخت آن حمل و نصب آن بود. پس از نصب درب حیاط یا درب پارکینگ یا درب ویلایی باید به دنبال یک نقاش بودیم و درب مان باز هم به صورت سلیقه ای رنگ آمیزی می شد و تا کار تمام نمیشد نمیدانستیم خوب میشود یا نه. البته موارد و مشکلات دیگری هم داشت مثل گونیا نبودن درب ، رگلاژ نبودن درب، نبود خدمات پس از فروش و گارانتی، رنگ غیر یکنواخت و دستی یا پیستوله ای و نیاز به تکرار نقاشی هر دو سال یکبار و ... .

راهنمای خرید درب حیاط، درب ویلایی و درب پارکینگ (ماشین رو)

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن خدمات درب ها از ساخت به صورت دستی خارج شده و اکثر قسمت های آن توسط دستگاه های پیشرفته و به صورت مهندسی ساخته شده و پس از ساخت در سالن های رنگ آمیزی رنگ شده و در کوره های پیشرفته، رنگ آن پخته شده و پس از آن به جهت افزایش زیبایی و امنیت از شیشه های سکوریت شده برای درب فلزی استفاده می شود. تمام مراحل ساخت این درب ها از ابتدا که بحث اندازه گیری محل نصب آن است تا انتها که درب در محل خود نصب می گردد توسط مهندسین و نیروهای خبره و با تجربه انجام می گردد.

این درب ها به لحاظ زیبایی و امنیت با درب های معمول بسیار متفاوت بوده و این در حالی است که هزینه تمام شده این درب ها متناسب با همان درب های معمولی و نهایتا کمی بیشتر می باشد.

از طرف دیگر این درب ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و با خیال راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید.

این درب ها به لحاظ ظاهری دارای بیش از 150 طرح مختلف می باشد و همچنین شما میتوانید با طرحی که خودتان مد نظرتان است درب را سفارش بدهید.

راهنمای خرید درب حیاط، درب ویلایی و درب پارکینگ (ماشین رو)

مزایای درب های بزرگمهر:

  • مشخص بودن بهای تمام شده درب فلزی
  • قیمت مناسب
  • خدمات پس از فروش و گارانتی
  • رنگ کوره ای دارای ماندگاری بالا و عمر مفید زیاد
  • امنیت بالا و کیفیت ساخت
  • کاهش زمان ساخت و نصب درب حیاط
  • امکان نصب توسط تیم مجرب
  • زیبایی منحصر به فرد و خاص
  • امکان ساخت با طرح مورد نظر و سلیقه شما
  • امکان دیدن درب قبل از ساخت در نمای ساختمان شما
  • امکان نصب انواع قفل و جک برقی بر روی درب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
1
ان خبر بود یا تبلیغ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار