گرانترین غذای جهان که خاندان سلطنتی مشتری آن است +تصاویر
کد خبر: ۱۲۹۳۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 04    -    ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

روز‌های پیش از جشن کریسمس شلوغ‌ترین فصل کار برای تولیدکنندگان ماده خوراکی قیمتی است که یکی از اصلی‌ترین مشتریان آن خاندان سلطنتی انگلیس هستند.

خاویار بلژیک ماده غذایی بسیار گرانقمیتی است که مشتری اصلی و ثابت آن خاندان سلطنتی انگلیس هستند. در روز‌های باقیمانده تا جشن کریسمس حسابی سر تولیدکنندگان آن شلوغ است و این ایام شلوغ‌ترین روز‌های کاری برای آن‌ها محسوب می‌شود تا جشن سال نو میلادی آماده باشند.

بد نیست بدانید که قیمت هر کلیو از این خاویار مخصوص بلژیک تقریبا چیزی میان ۱۳۰۰ تا ۴۰۰۰ پوند است. شرکت مشهور ویلی وردونک یکی از تولیدکنندگان سرشناسی است که در یک مزرعه ماهی خاویار را پرورش داده و با دقت تمام بر تغذیه آن‌ها نظارت دارد. مدیر این مجموعه در شعبه شهر موسکرون درباره حرفه خود می‌گوید: ما در تلاش هستیم که تازه‌ترین و با کیفیت‌ترین تخم ماهی خاویار را به مشتری‌های خاص ارائه دهیم و با تولیدکنندگان بزرگی، چون چین و ایتالیا نیز رقابت داریم.

البته ناگفته نماند ملکه انگلیس از رژیم غذایی خاصی برای خود پیروی می‌کند که دارن مک گریدی آشپز سابق کاخ باکینگهام با ۱۵ سال سابقه در دربار انگلیس درباره منوی غذایی الیزابت دوم توضیحاتی ارائه داد. به گفته این سرآشپز در رژیم غذایی ملکه از برنج، سیب زمینی و ماکارانی خبری نیست و اسم سیر هم اصلا و ابدا در آن جایی ندارد. همچنین تمامی خدمتکاران نیز از مصرف آن محروم هستند تا رایحه ناخوشایندش در فضای قصر نپیچد. علاقه الیزابت دوم به ورقه‌های نازک گوشت، اما انکار ناپذیر است و خوردن موز هم تنها به صورت قطعه‌های کوچک و با چنگال برای وی لذتبخش است. در ادامه تصاویری که یورونیوز درباره تولید خاویار برای خاندان سلطنتی انگلیس منتشر کرده را مشاهده می‌کنید.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
6
واقعا باعث شرمندگی و تاسفه که حتی شرکت بلژیکی ایران رو رقیب خودش نمیدونه و هدف چین و ایتالیا هست . . . . یه روزی خاویار ایران رو روی هوا میبردن ولی الان در لیست رقابت کننده ها هم نیست . . . . . خوش به حال شرکت شیلات
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
3
7
از انگلیسیهای عصا قورت داده و مقرراتی، که شدیدا باد و فیس دارن متنفرم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
5
تابناک عزیز واژه ماکارونی درست هست. از قدیم هم همین بوده. نه ماکارانی.
آرش جهانشاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
3
کوفت بخورن این خاندان سلطنتی توی یمن و برخی کشورهای افریقایی و بحران زده و بهتر بگم استعمار زده شکم کودکان از گرسنگی باد میکند و البته شکم برخی از استعمارگران هم از خواویار حالا یا ایرانی و یا بلژیکی ورم میکند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار