افشاگری خواهر رونالدو از مافیا و پول‌های کثیف در فوتبال+عکس
کد خبر: ۱۲۹۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 04    -    ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

خواهر «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره باشگاه یوونتوس به دنبال انتخاب نشدن برادرش در رای گیری برای تصاحب توپ طلای ۲۰۱۸، «مافیای پشت پرده» را با «پول‌های کثیف» شان، دلیل این انتخاب عنوان کرد.

شبکه فاکس اسپورتس روز سه شنبه نوشت: ستاره پرتغالی یکی از محتمل‌ترین نامزد‌ها برای بردن توپ طلای ۲۰۱۸ بود، اما او در نهایت رقابت را به «لوکا مودریچ» هم تیمی سابقش در رئال مادرید واگذار کرد؛ رایی که به هیچ عنوان به مذاق هواداران وی و کارشناسان فوتبالی خوش نیامد.

افشاگری خواهر رونالدو از مافیا و پول‌های کثیف در فوتبال+عکس

در این بین، خواهر رونالدو که از نتیجه نهایی بسیار آزرده شده بود، نارضایتی خود را آشکارا عنوان کرد.«الما آویِرو» در نهایت ناراحتی، با توسل به شبکه‌های مجازی با انتشار پیامی مرموز، باند‌های مافیایی و پشت پرده را مقصر این اتفاق دانست، اتفاقی که به قیمت از دست دادن توپ طلا برای برادرش آب خورد.

او در این پست نوشت: متاسفانه این دنیایی است که ما در آن زندگی می‌کنیم؛ دنیایی فاسد با مافیا و پول لعنتی؛ اما قدرت خدا خیلی بزرگ‌تر از تمام فساد‌ها است و او هرگز شکست نخواهد خورد.

این در حالی است که کاتیا دیگر خواهر رونالدو، ملایمت بیشتری به خرج داد و با انتشار تصویری از روز‌های گذشته ستاره پرتغالی، در پستی نوشت: بهترین بازیکن جهان... البته برای آن‌ها که فوتبال را می‌فهمند.

برنده پنج توپ طلا در رده بندی نهایی بعد از مودریچ، در رتبه دوم جای گرفت تا انحصار دوگانه رونالدو و «لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا در تصاحب توپ طلا، سرانجام پس از ۱۰ سال پایان پذیرد.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
راست میگه اگه فیلمهایی که از زد و بند برای جوایزی از این دست مانند اسکار رو ببینید می فهمید که چقدر زمینه سازی و حقه برای برنده شدن فرد خاصی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار