معرفی دانشگاه‌های جهان
کد خبر: ۱۲۹۳۰۷
تاریخ انتشار: 2018 December 04    -    ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به نقل از «topuniversities»، دانشگاه کاونتری در شهر «Coventry» و بین دانشگاه‌های انگلیس از بین ۱۱۹ دانشگاه در رده پانزدهم قرار گرفته است.

این دانشگاه تحقیقاتی در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده و دارای ۳ شعبه است که شعبه اصلی آن در مرکز شهر «Coventry» قراردارد و دو شعبه دیگر آن در «Scarborough» و «London» قرار گرفته‌اند.

دانشگاه کاونتری در سال‌های اخیر رشد سریعی در رتبه‌بندی دانشگاه‌های انگلیس داشته و در نظر دارد تا سال ۲۰۲۱ میلادی بیش از ۳۵۰ میلیون پوند در پروژه­‌های توسعه محور خود سرمایه­ گذاری کند.

این دانشگاه سه سال گذشته توانست بالاترین رتبه را در میان دانشگاه‌های تاسیس شده از سال ۱۹۹۲ میلادی به بعد، به خود اختصاص دهد و تا امروز همچنان پیشتاز است.

دانشگاه کاونتری در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ میلادی از سوی مجله تایم (The Times) و سان‌دی تایمز (Sunday Times) به عنوان دانشگاه مدرن سال انتخاب گردید و همچنین عنوان دانشگاه برتر را در سال ۲۰۱۵ میلادی از مجله تحصیلات عالی تایمز (Times Higher Education) دریافت نمود.

دانشگاه کاونتری در سراسر انگلیس، بالاترین امتیاز را از نظر میزان رضایت دانشجویان داراست و همین عامل، مهم‌ترین دلیل موفقیت دانشگاه کاونتری تا به امروز بوده است.

داده‌های موجود حکایت از آن دارد که بیش از ۶۰ درصد از فعالیت‌های علمی این دانشگاه در رده‌کیفیت بالای جهانی و بین‌­المللی قرار دارد که ۹۴ درصد این فعالیت‌ها، متعلق به رشته‌های پزشکی است.

دانشگاه کاونتری، دارای ساختمانی به نام دانشکده هوشمند است که دارنده ۲۵۰۰ کامپیوتر برای دانشجویان و همچین دارای امکانات اینترنت وایرلس است که همه می‌تواند از آن استفاده کنند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار