گرانترین عروسی دنیا مربوط به زوج کدام کشور است؟ +عکس
کد خبر: ۱۲۹۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

 برگزاری مراسم ازدواج و گرفتن جشن عروسی، یکی از سنت‌های دیرینه‌ای است که در کشور‌ها و جوامع مختلف به سبک و سیاق خاصی صورت می‌گیرد.

گرفتن جشن‌های پر هزینه و تجملاتی در میان افراد ثروتمند و همچنین اشخاص سر شناس و مشهور هم از جمله مسائلی است که مخالفان و موافقان خود را دارد، اما در هر صورت در دین مبین اسلام همواره بر ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی تاکید شده است.

در حال حاضر گران‌ترین ازدواج دنیا به ارزش ۷۸ میلیون دلار مربوط به یک زوج اهل هندوستان است که در آن فرزندان دو تن از چهره‌های سرشناس مشهور هندی با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.

گرانترین عروسی دنیا مربوط به زوج کدام کشور است؟ +عکس

رکورد دار گران‌ترین مراسم ازدواج در سراسر دنیا ازدواج وانیشا میتال دختر میلیاردر معروف هندی و آمیت باتیا بانکدار و سرمایه گذار هند است و جالب است بدانید که این مراسم در تالار ورسای فرانسه برگزار شد و ۵ روز به طول انجامید.

از جمله هزینه‌های گرانترین ازدواج دنیا مواردی، چون کارت دعوت‌های ۲۰ صفحه‌ای در قالب یک کتاب نقره، ۱۰۰ نوع غذای مختلف، نوشیدنی‌ها به ارزش ۱.۵ میلیون دلار و ۱۰۰۰ نفر مهمان بوده است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
1
9
این کار فقط از آدمهای عقده ای بر میاد این هم یک نوع عقب ماندگیه تو کشوری که میلیون ها نفر از گرسنه گی میمیرن اینجور هزینه ها ظلم بزرگیه . پول دار فقیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار