فاجعه‌ قاچاق سوخت در کرمان؛ ۳ زن باردار زنده زنده سوختند!
کد خبر: ۱۲۹۱۳۸
تاریخ انتشار: 2018 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه قاچاق سوخت باعث افزایش تصادفات در جاده‌های استان شده است گفت: چند روز گذشته خودرویی که قاچاق سوخت می‌کرد با خودروی که از روبه رو می‌آمد برخورد کرده که سه زن باردار در این سانحه فوت کردند.

سرهنگ یوسف نجفی صبح امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان که با حضور معاون امورعمرانی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه پلیس برابر ضوابط می‌تواند تست الکل از رانندگان بگیرد اظهار داشت: چگونگی اجرای این قانون ابهاماتی دارد و در اجرای قانون با مشکلاتی روبه رو هستیم.

وی با اشاره به عوامل موثر بر افزایش تصادفات عنوان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که ریشه اصلی تصادفات در سرعت غیرمجاز است.

فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه تشکیل منظم جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در استان کرمان بسیار ضروری است گفت: نیروی انسانی در پلیس کم بوده و کیفیت خودرو‌های ما پایین است.

وی با اشاره به اینکه خودرو سمند اثر روانی در برخورد با متخلفین را ندارد تصریح کرد: ۱۲ پاسگاه و ۳۶ دوربین ثبت تخلفات در شمال استان داریم که جوابگو نیست و با این امکانات کم نمی‌توان انتظار زیادی از پلیس داشت.

نجفی با بیان اینکه در محور‌هایی که پایه دوربین نصب شده در حالی که هنوز دوربین ندارد گفت: همین پایه‌ها اثر روانی خود را گذاشته و شاهد کاهش تلفات در این جاده‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید پیگیری شود تا هر چه سریع‌تر دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌های استان نصب شود افزود: قاچاق سوخت امروز باعث افزایش تصادفات در جاده‌های استان شده است.

فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه همین چند روز گذشته پنج نفر در یک خودرو که قاچاق سوخت می‌کرد دچار سانحه شدند که همه فوت کردند عنوان کرد: در این تصادف سه زن باردار بود که در آتش سوختند.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق دقیقا جلوی پلیس راه ریگان به وقوع پیوست گفت: این خودرو که با سبقت غیرمجاز قصد فرار از ایستادن در مقابل پلیس راه را داشت با خودروی که از روبه رو می‌آمد برخورد کرد.

در این جلسه محمدحسین مصدق رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه حدود ۲۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای در جاده‌های استان کرمان کمبود داریم اظهار داشت: در حال حاضر بالای ۹۵ درصد پوشش جاده‌ای استان را داریم.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار