طرز تهیه ساندویچ فیلادلفیا با پنیر
کد خبر: ۱۲۸۹۹۴
تاریخ انتشار: 2018 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
ساندویچ فیلادلفیا از انواع چیز استیک‌ها است و برای تهیه آن با دستورالعمل زیر ۳۰ دقیقه زمان لازم است و برای پنج نفر تهیه می‌شود. با ما همراه باشید.

طرز تهیه ساندویچ فیلادلفیا با پنیر

طرز تهیه ساندویچ فیلادلفیا با پنیر«اختصاصی تابناک باتو» ساندویچ فیلادلفیا از انواع چیز استیک‌ها است و برای تهیه آن با دستورالعمل زیر ۳۰ دقیقه زمان لازم است و برای پنج نفر تهیه می‌شود. با ما همراه باشید.

مواد لازم:
برش‌های نازک گوشت: ۵۰۰ گرم
سیر: یک بوته. هر پر سیر را درشت خرد کنید
روغن زیتون: ۴ قاشق بزرگ
سرکه بلسیمک (بالزامیک): ۲ قاشق کوچک
نمک: به مقدار لازم
فلفل سیاه: به مقدار دلخواه
فلفل شیرین قرمز: ۱ عدد. خرد شده مکعبی
فلفل سبز: ۱ عدد. خرد شده مکعبی
پیاز قرمز خلالی شده: ۱ عدد
قارچ خرد شده: ۲۰۰ گرم.
پنیر موزارلای رنده شده: دو فنجان (دو پیمانه)
نان باگت بزرگ: ۴ عدد.

طرز تهیه:
۱. یک قاشق بزرگ و نصفی روغن زیتون، سیر، سرکه و گوشت‌های برش داده شده، نمک و فلفل سیاه را درون ظرفی ریخته و با هم مخلوط می‌کنیم و به مدت ۲۰ دقیقه درون یخچال قرار می‌دهیم.

۲. یک قاشق بزرگ روغن زیتون را درون تابه ریخته و پیاز را به آن اضافه کرده و در روغن تفت می‌دهیم و قارچ‌ها را اضافه کرده و پس از اینکه کمی نرم شدند، مخلوط به دست آمده از قارچ و پیاز را درون بشقاب جداگانه می‌ریزیم.

۳. گوشت‌های مزه دار شده را از درون یخچال خارج کرده و درون تابه با بقیه روغن زیتون تفت می‌دهیم و مخلوط پیاز و قارچ به علاوه فلفل‌های سبز و قرمز خرد شده را اضافه می‌کنیم.

۴. در این مرحله مواد به دست آمده را درون نان باگت قرار داده و روی آن پنیر موزارلای رنده شده می‌ریزیم و به مدت ۱۰ دقیقه درون فر گرم شده در دمای ۲۰۰ درجه قرار می‌دهیم تا پنیر‌های آن آب شوند، بدون اینکه نان باگت بسوزد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار